Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Neste batch med biler nov-des 2021

Startet av antohagg, fredag 08. oktober 2021, klokken 11:59

« forrige - neste »

thebadger

Sitat fra: Pew på tirsdag 26. oktober 2021, klokken 18:43
Det er litt for spennende å vente, syns jeg. Jeg la ut bilen min for salg og tenkte det skulle ta laaang tid å selge den, men den gikk med en gang. Så nå er jeg billøs. :p Må vel leie en i mellomtiden.
Høres ut som at du kommer til å bli godt kjent med nabobil fremover

Pew

Hehe ja. Nabobil så faktisk ut som en god løsning. :)

Haas84

Kan absolutt anbefale månedsleie av iMove.no. Bruker de nå selv, da jeg har solgt S'en i påvente av Y'en. Ingen km begrensing🤩

Pew

Ja, det så jo veldig bra ut. Takk for tips!

bholstad

Sitat fra: Pew på onsdag 27. oktober 2021, klokken 18:40
Ja, det så jo veldig bra ut. Takk for tips!

Sjekk også fleks.no om du ikke kjører spesielt langt. Ser ut til å ligne veldig på imove.no, men er feks 2k billigere per mnd på en Kia (no)Soul 64 kWh, men da med begrensning på 1k km/mnd.

Kaptein70

imove har et mer fleksibel leieforhold mhp oppsigelse
Hos fleks må du også tekne ekstra forsikring om man ikke ønsker det kjiipeste

TeslaRex

Ser at GLOVIS CHALLENGE er ett aktuelt skip for å levere biler til Norge, med anslått ankomst Southampton 19.11 og Zeebrugge 20.11. https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/6055348/

Hvordan har dette blitt gjort før? Går de store skipene direkte til Norge, eller losses de norske bilene om på mindre skip som sendes rundt i vårt langstrakte land?

TMY: Bestilt 14.09 Bergen, Pearl White, Svart, 20", VIN 122...

TeslaRex

Dukket opp 40+ biler på kaia i Drammen i går ettermiddag https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/6062494/


Ser på webkamera nå at det minker på antall biler som står igjen https://tsftp.no/drammen/k1/snapshot_Pos13.jpg


Stian321

Bestilte 2/9 og har enda ikke mottatt VIN. Har bestilt svart bil med hvit interiør og 20». Er det flere som har bestilt tidlig i sept og ikke hørt noe?

activex

Sitat fra: Stian321 på fredag 29. oktober 2021, klokken 10:12
Bestilte 2/9 og har enda ikke mottatt VIN. Har bestilt svart bil med hvit interiør og 20». Er det flere som har bestilt tidlig i sept og ikke hørt noe?

Bestilte samme konfigurasjon sent august,  ikke fått VIN

Stian321

Sitat fra: activex på fredag 29. oktober 2021, klokken 10:40
Sitat fra: Stian321 på fredag 29. oktober 2021, klokken 10:12
Bestilte 2/9 og har enda ikke mottatt VIN. Har bestilt svart bil med hvit interiør og 20». Er det flere som har bestilt tidlig i sept og ikke hørt noe?

Bestilte samme konfigurasjon sent august,  ikke fått VIN

Jeg snakket akkurat med Tesla, siden jeg ikke har fått VIN enda blir det mest sannsynlig ikke levering før desember.

Fleur

Er det noen måte å komme i kontakt med Tesla sentralt for å høre når man får bilen? Får ikke svar på mail fra min lokale forhandler. Venter på innbyttepris, har heller ikke fått VIN

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


Klykken

Du får ikke VIN før du har godtatt/avslått inbytteprisen. Innbyttepris fikk jeg en uke eller to før bilen ble utlevert i september. Hvilken bil skal du bytte inn?

Og, du får bilen samtidig som alle andre, men med noen dager mellom. Teslarepresentantene vet ikke mer enn du og alle andre. Bilen kommer når den kommer med båt og er klargjort.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Teslapåmegogså

Sitat fra: Stian321 på fredag 29. oktober 2021, klokken 10:53
Sitat fra: activex på fredag 29. oktober 2021, klokken 10:40
Sitat fra: Stian321 på fredag 29. oktober 2021, klokken 10:12
Bestilte 2/9 og har enda ikke mottatt VIN. Har bestilt svart bil med hvit interiør og 20». Er det flere som har bestilt tidlig i sept og ikke hørt noe?

Bestilte samme konfigurasjon sent august,  ikke fått VIN

Jeg snakket akkurat med Tesla, siden jeg ikke har fått VIN enda blir det mest sannsynlig ikke levering før desember.

Så for å snu denne, de som har mottatt VIN nå, fikk du inntrykk av at disse vil få bil i november? :)

Fleur

Sitat fra: Klykken på fredag 29. oktober 2021, klokken 11:14
Du får ikke VIN før du har godtatt/avslått inbytteprisen. Innbyttepris fikk jeg en uke eller to før bilen ble utlevert i september. Hvilken bil skal du bytte inn?

Og, du får bilen samtidig som alle andre, men med noen dager mellom. Teslarepresentantene vet ikke mer enn du og alle andre. Bilen kommer når den kommer med båt og er klargjort.
Så jeg havner ikke bakerst i køen fordi jeg venter på innbytte? En annen skrev her at de som ikke har fått VIN mest sannsynlig får bil i desember. Jeg bestilte hvit med sort interiør, 19" den 25.9.

Skal forresten bytte inn en 2017 modell Peugeot 3008. Ventet i 2 uker på pris fra Tesla. Går for ca 260k på finn

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA