Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Neste batch med biler nov-des 2021

Startet av antohagg, fredag 08. oktober 2021, klokken 11:59

« forrige - neste »

Tahamre

Sitat fra: Fleur på mandag 25. oktober 2021, klokken 08:31
Sitat fra: Jeronan på mandag 25. oktober 2021, klokken 08:16
It also helps completing all the steps in the order process. Payment info, insurance details, osv.

After I had completed all steps, I was able to find my VIN in the source code.
Venter på innbyttepris

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Da er det nok derfor. Jeg godtok innbytte på fredag, da fant jeg VIN rett etterpå.

Handyman

Sitat fra: Tahamre på mandag 25. oktober 2021, klokken 08:34
Sitat fra: Fleur på mandag 25. oktober 2021, klokken 08:31
Sitat fra: Jeronan på mandag 25. oktober 2021, klokken 08:16
It also helps completing all the steps in the order process. Payment info, insurance details, osv.
After I had completed all steps, I was able to find my VIN in the source code.
Venter på innbyttepris
Da er det nok derfor. Jeg godtok innbytte på fredag, da fant jeg VIN rett etterpå.
Man får ofte ikke opp VIN så lenge det er trinn som gjenstår. Det er mange som har fått VIN straks de avslo eller godtok innbyttetilbudet. Det virker som man allerede er koblet mot VIN, men at det ikke dukker opp i kildekoden før alle trinn er sluttført.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Klykken

Fikk VIN med en gang jeg avslo det fantastisk dårlige innbyttetilbudet fra Tesla tidligere i august.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Garmroth

Sitat fra: Klykken på mandag 25. oktober 2021, klokken 09:41
Fikk VIN med en gang jeg avslo det fantastisk dårlige innbyttetilbudet fra Tesla tidligere i august.

På hvilken måte avslo du? Via mail? Jeg takket nei sent i september via mail. Håper ikke noe henger igjen. At noen har glemt å fjerne innbyttesteget liksom.

Handyman

Sitat fra: Garmroth på mandag 25. oktober 2021, klokken 12:02
Sitat fra: Klykken på mandag 25. oktober 2021, klokken 09:41
Fikk VIN med en gang jeg avslo det fantastisk dårlige innbyttetilbudet fra Tesla tidligere i august.

På hvilken måte avslo du? Via mail? Jeg takket nei sent i september via mail. Håper ikke noe henger igjen. At noen har glemt å fjerne innbyttesteget liksom.
Gjøres inne på Teslakontoen. Husker ikke helt hvodan, da det forsvinner når du gjør det.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Klykken

Via Teslakontoen på web, ja. Solgte bilen privat for 120k mer enn tilbudt fra Tesla.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Teslapåmegogså

#66
Der kom det jammen VIN hos meg også (i kildekode)! Håper det betyr good news...  ;D


Legger til at mitt er 121** og med M, da er det en 2021-modell og det finnes mange nyere VIN-numre? Helt tilfeldig at den dukket opp akkurat nå da?

yalomsky

Og jammen fikk også jeg VIN i dag. Bare få timer etter at jeg huket av forsikringspunkt ved å velge gratis en mnd forsikring via Codan. Sort/sort med 20".

drian

Sitat fra: yalomsky på mandag 25. oktober 2021, klokken 17:07
Og jammen fikk også jeg VIN i dag. Bare få timer etter at jeg huket av forsikringspunkt ved å velge gratis en mnd forsikring via Codan. Sort/sort med 20".

Endelig fikk jeg også det, samme bestilling som deg :)
Tesla Model Y - Bestilt

Lucifer-



Teslapåmegogså

Det er også en annen endring. I dashboard på min side under Tesla.com står det nå 2021 Tesla Model Y på bilen i bestilling. Altså er årsmodell lagt til. Dette måtte ha kommet i går, samtidig med VIN i kildekoden.

Teslapåmegogså

Sitat fra: snakkesalig på tirsdag 26. oktober 2021, klokken 08:17
Ja, det er vel dette som er det "synlige" beviset på at man har fått VIN i kildekoden.

Aha  :P Skjønner. Jeg som lette etter pc i helga fordi jeg var nysgjerrig, og så kunne jeg visst via appen.. Hehe *lærer så lenge man lever*

thebadger

Husk at VIN i kildekoden bare betyr at du er midlertidig matchet, det kan fort hende at bilene blir allokert annerledes.
For eksempel TM3 i Desember 2020, da fikk vi plutselig ekstra mange levert fordi det var problemer i Nederland, og så var det mange som ble allokert til Lillestrøm for å prøve å nå det "magiske 500k" merket. Jeg fikk 3 forskjellige VIN før bilen min ble utlevert. Uten at det gjorde noen ting, selvfølgelig.

Pew

Det er litt for spennende å vente, syns jeg. Jeg la ut bilen min for salg og tenkte det skulle ta laaang tid å selge den, men den gikk med en gang. Så nå er jeg billøs. :p Må vel leie en i mellomtiden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA