Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 510 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Enhanched Autopilot - Pris?  (Lest 1273 ganger)

ToWalkOrDrive

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Enhanched Autopilot - Pris?
« Svar #15 på: Onsdag 06. Oktober 2021, klokken 12:59 »
Jeg har hatt bilen min med EAP i litt over 1 måned nå, har fortsatt tilgode å få opp autopark.
Summon er sinnsykt vanskelig å få til å fungere, det stopper hele tiden uten noen åpenbare hindringer. Prøve igjen fra samme sted 2-10 ganger og plutselig virker det noen cm før det stopper igjen. Det er akkurat samme som jeg opplevde da jeg hadde TM3 med FSD for 2 år siden.

På min Model 3 (som jeg hadde EAP på) så var det sånn at summon funket fint når jeg sto på siden av bilen, litt foran frontruten, men ikke så nært bilen at den ville stoppe for meg. Funket ok når den var ren. Kan gjerne ha noe å si på hvilken mobil en bruker osv...kanskje du bør prøve med en annen mobil. Hvis ikke det hjelper ville jeg laget en Service-Ticket mot Tesla i appen, så de får sjekket sensorer osv. Du bør ikke finne deg i at disse tingene ikke skal virke.
Tesla Model Y                         2021-        
Tesla Model 3 Performance    2019-2021
Tesla Model S 85                    2014-2018