Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lakkforsegling

Startet av ihaal, tirsdag 05. oktober 2021, klokken 16:17

« forrige - neste »

ihaal

Jeg henter ut hvit GTX om ca en uke og har fått tilbud fra Møller om lakkforsegling for 5000 kr. Noen som har erfaringer med om det er vel investerte penger eller ikke? Kjøpte ikke det med 1st som jeg hadde 5 mnd uten lakkforsegling og som så ut som ny etter 5000 km, men tenker å ha GTX litt lenger. 
ID.4 GTX (tidligere ID.4 1st og Leaf 40 kWt)

Bjoris

Jeg har aldri hatt bil med dette før ID4en, fikk det med i en kampanje og har alltid tenkt at det er noe fjas, men stor var overraskelsen når jeg etter 400 km over fjellet skulle fjerne insekt. Normalt er jo det nesten håpløst npr det har vært tørt, varmt og solskinn, men her var det bare en våt microfiber klut og alt falt av nesten uten å knikke. Noen få steder måtte jeg gnikke litt, men ja ble litt fan da så bestilte GTXen med dette

Dieselgubben

3k km på nordkalotten i sommmer. Gikk også veldig greit å fjerne insektene, har ikke lakkforsegling på min Id 4 1'st. Mesteparten forsvant med høytrykksspyler, de vanskeligste med lett gnukking.


 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA