Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Model 3 levering kvartal 4 2021

Startet av Stig-Arne, tirsdag 05. oktober 2021, klokken 13:11

« forrige - neste »

Stig-Arne

Tenkte å starte en samletråd for levering av biler i kvartal 4

Selv har jeg nylig bestillt en Model 3 SR+ white pearl. Estimert levering November står det.
Men dama på chaten mente det sannsynligvis ble desember før levering.
Håper bare det ikke går mer enn 60 dager, da innbytte tilbudet går ut på den tiden for min del, og må da få en ny innbyttepris.

Stig-Arne

Over en uke siden bestilling, og ingen VIN nr ennå
Er det så att alle SR+ produseres i Kina, og november levering er helt uaktuelt ?

Pitmairen

Jeg bestilte hvit SR+ 10. august. Fikk VIN på torsdag forrige uke.

Stig-Arne

Sitat fra: Pitmairen på mandag 11. oktober 2021, klokken 21:13
Jeg bestilte hvit SR+ 10. august. Fikk VIN på torsdag forrige uke.

Bare å smøre seg med tålmodighet da 🙂

Pew

Bestilte Midnight silver metallic Model Y for en ukes tid siden. Det står november på min, men når jeg bestilte fikk jeg vite at det mest sannsynlig ble desember.

fronfoto

Beställde m3lr 30 juni inte hört något sedan dess estimert leverering november

Pitmairen

Jeg fikk leveringstidspunkt i dag, 2. november blir det hvis ikke noe endrer seg.

Stig-Arne

Leveringsdato 11 november slik det ser ut her. Men fortsatt ikke noe VIN nr. Så tydelig at de har biler på tur som ikke er satt i mot eier.

Tilo

Jeg bestilte SR+ grå med hengerfeste i begynnelsen av august, fikk VIN for en drøy uke siden. Estimert levering i slutten av november i følge Tesla på telefon. Har dere andre fått SMS med leveringsdato?

Noen som har prøvd å spore VIN på båt?

Jeronan

There are currently no new carriers underway (yet) from Shanghai.

https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/

So I have no idea how some got Early November estimate, when it takes at least 5 weeks from Shanghai to Norway.

Unless they still have internal Model 3 inventory that they have assigned to you.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

Stig-Arne

Har ingen VIN nr på min bil. Men har fått leveringsdato. Bilen er visstnok kommet til Europa.
Så kan jo være biler som har blitt avbestilt eller som Tesla har laget på spekulasjon. Selv valgte jeg ikke hengerfeste og helst standard hvit bil.

Pitmairen

Jeg fikk sms på fredag om at bilen er på vei til europa og jeg kunne velge fortrukket utleveringsdato. Kunne velge mellom 2. eller 3. november. Hvit sr+ med hengerfeste.

@Stig-Arne Står det det årsmodell på Dashboardet der bilen er listet opp på tesla kontoen din? Hvis det gjør det så har du nok VIN i kildekoden.

Stig-Arne

Sitat fra: Pitmairen på mandag 18. oktober 2021, klokken 17:24
Jeg fikk sms på fredag om at bilen er på vei til europa og jeg kunne velge fortrukket utleveringsdato. Kunne velge mellom 2. eller 3. november. Hvit sr+ med hengerfeste.

@Stig-Arne Står det det årsmodell på Dashboardet der bilen er listet opp på tesla kontoen din? Hvis det gjør det så har du nok VIN i kildekoden.

Ja, står årsmodell, men desverre intet VIN nr å finne i kildekoden.

Pitmairen

Merkelig, kanskje det har noe med hvilke valg man har gjort på ordren da, f.eks hvilken forsikring man har valgt. For meg vises det under Insurance, ved å skrive dette inn i konsollen i developer tools:

Tesla.ProductF.Data.Insurance.vin

neuro

Jeg bestilte en grå sr+ med hengerfeste i august, og har fått utleveringsdato 2. november med forbehold om endringer. VIN dukker også opp i kildekoden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA