Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får ikke lagt til bilen i Nissan Connect

Startet av jua, tirsdag 30. mars 2021, klokken 09:48

« forrige - neste »

jua

Har kjøpt en importbil Nissan Leaf 2019. Når jeg skal sette opp Nissan connect appen funker alt helt til siste slutt, da får jeg opp mld: Kan ikke legge til bilen din

Noen som vet løsningen på problemet?

Daffy

Vil anbefale å ringe Nissan Norge. De er veldig behjelpelig

MartinT

Det samme gjelder min leaf også. Har meldt ifra til Nissan brukerservice som har tatt det videre internt med teknisk avdeling. Med bakgrunn i svarene jeg fikk, så virket det som at dette var en utfordring de ikke hadde så mye erfaring med. Har etterspurt et tidsestimat fra tek.avd., men har ikke hørt noe. Kan si ifra nå jeg får mer informasjon/oppdateringer.

AlMe

Jeg kjøpte nettopp en Leaf 40 KWh 2020 som var importert fra Tyskland. Jeg hadde problemer med å kople bilen til Nissan Connect appen, og tok kontakt med Nissan brukerservice. Jeg fikk rask og god hjelp, og etter et par iterasjoner greide jeg å kople opp bilen til appen. Jeg ble imponert over servicen fra Nissan!

billsob

Har samme utfordring selv, har meldt i fra til Nissan Norge og avventer svar, har gått 2 dager siden feilen ble meldt nå...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA