Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Takstativ på lager

Startet av ergo, torsdag 30. september 2021, klokken 11:33

« forrige - neste »

ergo

Da er takstativ på lager i shoppen igjen. Forsvant fort forrige gang, så sikkert lurt å være rask hvis man har behov for dette før høstferien :-)

oroar

Takk :-)

Da er det bestilt.

Synd den mailvarslinga de har ikke virker, så bra vi har oppmerksomme folk som informerer her :-)
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

erlendsellie

Takk for varsel! Bestilt.
Hadde egentlig et uorginalt i bestilling som ble bestilt for 2 måneder siden, men gikk likesågreit for et orginalt et nå som det var på lager.

Ampéreson

#3
Bestilt!

Tenkte jeg skulle melde tilgjengligheten på forumet, men her var menigheten opplyst:)

Lenke til varen i shoppen deres
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

tlind

Utsolgt allerede. >:(  Fikk de inn 10 stk?

lars667

Lå ute noen timer på lager, så det var nok ikke bare 10.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

ToWalkOrDrive

Såååå....når kommer takbokser med bøy under?
(jeg brukte treklosser i endene på takbøylene og elektrikertape på min Model 3 før jeg la takboksen på...boksen åpnet seg mye lettere da, men varierer sikkert fra boks til boks hvor bra den takler bøyde bøyler....
Tesla Model Y                         2021-

bjheggset

Utsolgt allerede ja. Da får man prøve igjen neste gang. Den "Send meg en e-post når varen er tilgjengelig igjen"-funksjonen er jo helt ubrukelig. Har ikke fått epost noen gang, havner heller ikke i noe søppelpost mappe.

lars667

Har satt opp distill.io på hengerfeste... håper den fanger det opp før det blir utsolgt der, i alle fall.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

haah

Ja, den epostvarslingen til Tesla var ubrukelig  :-[. Heller ikke fått noe. Satt opp varsel på takstativ og hengerfeste på distill.io som lars667 nå. Håper det funker bedre. Aldri brukt distill før, men var i alle fall veldig enkelt å installere og sette opp varsel.
Tesla Model Y Longrange FSD
Tesla Model S85 2013-2021 (solgt)

orl7368

Hvordan er disse stativene å ta av og på?
Jeg bruker takstativ kanskje en gang i året, så jeg trenger helst noe som er lett å sette på.

Vaduz

Bør nok regne en time første gang med teip etc som skal på. Påfølgende ganger kanskje 5-10min vil jeg tro.

Handyman

Det er nøyaktig samme patent som på TM3.
Der brukte jeg mindre enn 20min første gangen (klistremerker). Deretter brukte jeg ca 5 min til påmontering og 3 min til demontering.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

abbababba

#13
Hvis en ønsker epostvarsel når en webside har endret seg så er det ikke akkurat mye arbeid.
Bruk
https://www.followthatpage.com/ eller den over.  (edit. Tesla nekter bruk fra Followthatpage.com, så benytt heller distill.io som andre tipser om).
https://shop.tesla.com/no_no/product/model-y-_-takstativ
+ din epost. Så kommer det en mail til deg når de endrer noen ord der. Feks når det er på lager.

orl7368

Sitat fra: Vaduz på lørdag 02. oktober 2021, klokken 19:15
Bør nok regne en time første gang med teip etc som skal på. Påfølgende ganger kanskje 5-10min vil jeg tro.

Supert. Det er jo innafor.
Da er det bare å vente på at det blir tilgjengelig igjen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA