Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Notifikasjoner fra oppdatert Tesla app

Startet av Ampéreson, onsdag 29. september 2021, klokken 10:06

« forrige - neste »

Ampéreson

Etter jeg hentet min Model Y kom det en Mobil App oppdatering rett etter (versjon 4.0.2-657). Siden da får jeg så mange notifikasjoner fra tesla appen, det er alltid en der. Tar jeg vekk notifikasjonen, kommer en ny en to minutter etter.

Mobilen lyser opp og viser disse hele tiden:
- [Navn på bil] Disconnected
- [Navn på bil] Connected

Har lett etter innstillinger som kan fjerne disse, men det er ingen valg for tilkoblingsstatus. Eneste som funker er å sperre for notifikasjoner fra hele appen.

Andre som erfarer dette evt. har noen tips. Jeg har Google Android.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

Klykken

Slå av at mobilen skal lyse opp og gi lyd ved varsel fra denne appen.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Ellemelle

Det er jo greit å få vanlige varsel fra appen, for eksempel om åpne dører og lignende.

Ampéreson

Sitat fra: snakkesalig på fredag 01. oktober 2021, klokken 10:26
Slå av notifikasjonen som heter "phone key status" (heter sikkert noe annet om du bruker norsk språk) i selve Android-instillingene for appen.

Takk for det, nå blir det mindre mas fra appen.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA