Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

App 4.1.X -> 4.3 Store nyheter!

Startet av Handyman, lørdag 25. september 2021, klokken 07:48

« forrige - neste »

kodax

Ah, ja, det var jo en sånn funksjon tidligere også, bare at den het noe annet (var bare et symbol?).
Men ja, det er kanskje derfor de gjemmer den litt, så ikke man skal velge det som default. Jeg har i hvert fall lært nå at det nok er lurt å i så fall børste av bilen først dersom det er endel snø på den, noe som kan hjelpe mot nettopp rute-sprekk:)
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

TøddiVedder

Viste ikke ikon for batterivarmer på, i bildet ditt

Motorwatt

#32
Nei, det var bare en oppramsing av hva som ble slått på. Teslafi viser det: (conditioning viser tapte kilometer ved oppvarming)
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

kodax

Med 36.5 fikk jeg justering av ladestrøm, planlegg lading, og fjerteluktfjerning i appen.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Øggen

Det vil si at vi idioter som ikke vil spytte mere penger etter Tesla, med MCU1/AP2.5 og fortsatt software fra 2020.xx  sikkert ALDRI vil få dette?
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

hugin

Hva menes med knappen "Lading ved lavt strømforbruk"?
Tesla MYP hvit/svart levert 10.11.2022
Tesla M3 LR DV4W FSD acc boost 2019 - solgt

Rosstopher

Sitat fra: hugin på fredag 22. oktober 2021, klokken 09:49
Hva menes med knappen "Lading ved lavt strømforbruk"?

Tipper det menes lading når strømmen er billig (lading når andre har lavt forbruk).
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

kodax

Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Muffinman

Mon tro om vi med "gamle" biler får justering av strømtrekk i appen?

Motorwatt

Ser sånn ut: (hvis ikke MCU1 er en begrensning)

AP1/MCU2(upgrade) just received 2021.36.5 (was on 2021.36 previously)

Release notes :
"Mobile app improvements: you can now adjust Charge Current, Scheduled Departure or Scheduled Charging at your car's current location from the Tesla app. Note this functionality requires mobile app version 4.1.0"
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

THE

Det er vel ingen MCU1 biler som har nyere SW enn 2020.48.37.X?
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Veggen


Motorwatt

#42
4.3 er ute:

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Rosstopher

Widget er kult, men jeg lurer på hva den gjør med søvnen til bilen. Den får tydeligvis oppdateringer fra bilen, da det står i widgeten hvor gammel denne informasjonen er. Men når jeg går inn i appen viser ikke appen den samme informasjonen, og det står "sist sett XX timer siden", og bilen må vekkes før jeg får se oppdatert status der. Vekkes ikke bilen av widgeten? Har den en annen type rapportering enn til appen?
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA