Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Neflix og et par andre apper funker dårlig

Startet av ToWalkOrDrive, onsdag 01. desember 2021, klokken 12:57

« forrige - neste »

ToWalkOrDrive

Fruen prøver å se Netflix på Model Y'en, men den vil ikke spille. Håpet en oppdatering ville fikse problemet, men etter oppdateringen funker det fremdeles ikke. Blir svart skjerm. Noen som har vært borte i samme problem? Noen løsninger? Har restartet med begge scrollehjul uten at det hjalp.
Tesla Model Y                         2021-

model3pw

Har dere forsøkt wifi deling fra mobil for å se om det da fungerer stabilt og dere kanskje har problem med LTE i bilen?

ToWalkOrDrive

Sitat fra: model3pw på onsdag 01. desember 2021, klokken 18:28
Har dere forsøkt wifi deling fra mobil for å se om det da fungerer stabilt og dere kanskje har problem med LTE i bilen?

Tenkte jeg skulle teste dette, men så at enda en oppdatering lå klar (2021.40.6) så da måtte jeg finne frem WIFI-extenderen og skjøteledning, og den installeres nå :-) Får håpe denne oppdateringen hjelper....
Tesla Model Y                         2021-

o.b.lix

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

ToWalkOrDrive

Sitat fra: o.b.lix på torsdag 02. desember 2021, klokken 11:59
Netflix og spotify krever "premium connectivity" for å virke over LTE

https://www.tesla.com/no_NO/support/connectivity

Ja, det er inkludert i ett år etter en kjøper bilen. Logget inn og ser jeg er satt opp med det.
Tesla Model Y                         2021-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA