Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Cupra Born åpnes for bestilling  (Lest 2094 ganger)

Daniel_0007

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Cupra Born åpnes for bestilling
« Svar #30 på: Mandag 04. Oktober 2021, klokken 12:53 »
Synes det er kurant pris for en tilsynelatende kul bil, men jeg ser ikke lastekrok i konfiguratoren. Det vil jeg ha og det kan en Tesla SR+ gi meg.

Selvfølgelig har den ikke krok når man ikke kan få det med id3 heller

Hva snakker du om?

https://www.tv2.no/a/11773002/

Kan ikke akuratt kalles for krok, er en løsning man fester på skiltet, når han sier krok så regner jeg med han mener for å dra henger.
Model 3 LR Rwd

OlaM

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #31 på: Mandag 04. Oktober 2021, klokken 13:50 »
Synes det er kurant pris for en tilsynelatende kul bil, men jeg ser ikke lastekrok i konfiguratoren. Det vil jeg ha og det kan en Tesla SR+ gi meg.

Selvfølgelig har den ikke krok når man ikke kan få det med id3 heller

Hva snakker du om?

https://www.tv2.no/a/11773002/

Kan ikke akuratt kalles for krok, er en løsning man fester på skiltet, når han sier krok så regner jeg med han mener for å dra henger.

"Han" er meg. Det er jeg som skrev begge. Hadde jeg ment tilhengerfeste så hadde jeg sagt tilhengerfeste. Lastekroken er krokformet og bærer last, den kan helt fint kalles for lastekrok. Man fester den heller ikke "på skiltet".

Jeg regner uansett med at alle som har lært litt om disse bilene skjønner hva jeg mener, gitt hva som er tilgjengelig for ID.3.

anorway

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #32 på: Tirsdag 19. Oktober 2021, klokken 09:40 »
Nå blir det mulig å se Cupra Born i Norge.

Fra fredag 22. til torsdag 28. oktober kan du la deg begeistre av bilen på Bryggetorget på Aker Brygge i Oslo. Der kan du både se og prøvesitte CUPRA Born mellom kl 10-18 hverdager og kl 11-16 i helgen. Utenom de oppførte tidspunktene vil bilen kunne besiktiges, men ikke prøvesittes.

Dersom du ikke rekker innom Aker Brygge, er vi også til stede med vår egen CUPRA-stand på Oslo Motorshow fredag 29. til søndag 31. oktober, på Norges Varemesse i Lillestrøm.
Du finner oss på stand C01-12 i Hall C hele helgen.

bmw2002

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #33 på: Mandag 25. Oktober 2021, klokken 11:08 »
Bilen så veldig bra ut. Har bestilt ny som erstatter for BMW i3