Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Cupra Born åpnes for bestilling

Startet av snakkesalig, onsdag 22. september 2021, klokken 12:42

« forrige - neste »

MrBacardi

Sitat fra: Chimp på torsdag 23. september 2021, klokken 12:48
Åpnet for bestilling nå, men jeg fant egentlig bare muligheten til å velge First Born. Ville gjerne hatt litt flere valgmuligheter.

Hvis du går til butikksiden: https://butikk.cupraofficial.no/ .. så kan man velge mellom "First born" øverst, eller "Born 58" nederst.
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

hELgenen

Prøvde å bestille.
Ga opp flere måneder leveringstid

Chimp

Sitat fra: MrBacardi på torsdag 23. september 2021, klokken 12:58
Sitat fra: Chimp på torsdag 23. september 2021, klokken 12:48
Åpnet for bestilling nå, men jeg fant egentlig bare muligheten til å velge First Born. Ville gjerne hatt litt flere valgmuligheter.

Hvis du går til butikksiden: https://butikk.cupraofficial.no/ .. så kan man velge mellom "First born" øverst, eller "Born 58" nederst.

Fant det nå, litt bortgjemt i headingen  :P

First Born mangler 360 , det vil jeg ha på en bybil i år 2022, selvom den er liten. Ellers hadde jeg vært temmelig fornøyd med den.
Skal ikke si denne bilen er uaktuell, men først når det kommer Frii-ordning at jeg vurderer den. Synes prisen er grei, ikke noe mer enn det. Har aldri syntes id3 har vært godt priset, til det er id4 altfor nære i pris

hELgenen

Fikk dere også antydet leveringstid 27 uker? Fikk antydet fra 18 til 27 uker avhengig av utstyr.

Herminator

Fikk 18uker leveringstid.

Har Seat Mii Frii idag, pluss en Volvo XC40 bensin. Tenkte å oppgradere Seat'en til en Cupra om tilbudet var godt. Må si tilbudet skuffet. Jeg fikk inntrykk av at det skulle komme ett "Born Frii" tilbud og dette skuffa stort...... Med ditte tilbudet så går jeg heller for en Polestar eller Tesla 3.

OlaM

Synes det er kurant pris for en tilsynelatende kul bil, men jeg ser ikke lastekrok i konfiguratoren. Det vil jeg ha og det kan en Tesla SR+ gi meg.
'21 3LR

Daniel_0007

Sitat fra: OlaM på torsdag 23. september 2021, klokken 22:54
Synes det er kurant pris for en tilsynelatende kul bil, men jeg ser ikke lastekrok i konfiguratoren. Det vil jeg ha og det kan en Tesla SR+ gi meg.

Selvfølgelig har den ikke krok når man ikke kan få det med id3 heller
Model 3 2019 LR Rwd

Sveinaldo

Dere som har reservert : Hvilke tilvalg har man og hva koster de?

Lilleverden

Sitat fra: Kires på onsdag 22. september 2021, klokken 16:12
Noen som har funnet info om de kjiper med høyttalere bak slik som id.3?

Beats audio med med subwoofer koster rundt 5400 så det er verdt de pengene
VW Golf GTE 2016

Lilleverden

Sitat fra: hELgenen på torsdag 23. september 2021, klokken 15:38
Fikk dere også antydet leveringstid 27 uker? Fikk antydet fra 18 til 27 uker avhengig av utstyr.

18 uker for First born modellen, 27 uker om du vil legge til annet utsyr
VW Golf GTE 2016

Lilleverden

Sitat fra: hELgenen på torsdag 23. september 2021, klokken 14:59
Prøvde å bestille.
Ga opp flere måneder leveringstid

Ja det er lenge å vente. og så lenge 77kwt batteri ikke er tilgjengelig så venter jeg, da er kanskje Renault Megane klare med priser også for sine modeller
VW Golf GTE 2016

Herminator

Som nevnt tidligere så føler jeg ikke dette var noe godt tilbud. Omtrent det samme som for en ID-3, ikke så rart siden bilen i prinsippet er nesten den samme. Men likevel så var jeg forespeilet ett tilsvarende tilbud som Mii Frii... Born Frii.. Dvs ingen innskudd og ingen binding. Det levde de ikke opp til.

bmw2002

Hadde First utgaven kommet med panorama, beats og HUD hadde jeg kjøpt den. Med 27 ukers leveringstid og opp mot 400k for godt utstyrt bil avventer jeg å bytte ut i3.

Stikkkontakt

Sitat fra: Herminator på lørdag 25. september 2021, klokken 16:55
Som nevnt tidligere så føler jeg ikke dette var noe godt tilbud. Omtrent det samme som for en ID-3, ikke så rart siden bilen i prinsippet er nesten den samme. Men likevel så var jeg forespeilet ett tilsvarende tilbud som Mii Frii... Born Frii.. Dvs ingen innskudd og ingen binding. Det levde de ikke opp til.

ID3 med samme utstyr som First Born er mye dyrere. Prøv å hente inn pris. Den er ganske lik ID. 3 sport.

OlaM

Sitat fra: Daniel_0007 på torsdag 23. september 2021, klokken 22:58
Sitat fra: OlaM på torsdag 23. september 2021, klokken 22:54
Synes det er kurant pris for en tilsynelatende kul bil, men jeg ser ikke lastekrok i konfiguratoren. Det vil jeg ha og det kan en Tesla SR+ gi meg.

Selvfølgelig har den ikke krok når man ikke kan få det med id3 heller

Hva snakker du om?



https://www.tv2.no/a/11773002/
'21 3LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA