Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjøpshjelp, familie på 6 + hund

Startet av andreash, tirsdag 10. august 2021, klokken 21:15

« forrige - neste »

edyrli

Hongqi E-HS9 virker spennende. Motorforum mente de fikk en bil i uke 44 til prøvekjøring. Levering en eller annen gang første kvartal 2022 dersom man bestiller nå.
For min del sprørs det om den er så mye bedre enn BYD Tang at det er verdt å vente.
Hongqi e-hs9 er 5,2 meter lang. Vivaroen min er 5,3 meter. Det hadde ikke gjort noe om den var bittelitt kortere når man skal parkere..
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
2017 Zoe Z.E. 40 Bose
2020 SEAT Mii Electric Frii
2013 Peugeot iOn
2009 Reva i

edyrli

Vi endte opp med BYD Tang. Den er selvfølgelig ikke like romslig som den gamle vivaroen med det er alikevel en stor bil med bra med plass. Jeg slengte på takstativ og hengerfeste så da kan vi supplere med takboks og tilhenger de gangene vi må ha virkelig mye med oss.
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
2017 Zoe Z.E. 40 Bose
2020 SEAT Mii Electric Frii
2013 Peugeot iOn
2009 Reva i

andreash

Gratulerer med bilvalg du også!

Vi finner nok en bil i den kategorien om et par års tid.. Når ungene flakser seg ut av redet eller ikke gidder å bli med på ferieturene våre..
Før: Peugeot 205 "DC AMP" Ombygd bil. (Defekt/svidd/vraket)
       Peugot Partner Postbil. (Defekt/Expl. i batteri/vraket)
Buddy 2007
Leaf 2013
Nå: Opel Ampera-e

ToWalkOrDrive

Rivian R1S er min drømmebil...og har masse plass til 6-7 stk, virker det som. Tror den kommer til Norge i 2022 om ikke Ford og Amazon suger all kapasitet ut av dem...
Tesla Model Y                         2021-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA