Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Premium Connectivity, Netflix og Youtube innlogging

Startet av ABVX_TMY, søndag 19. september 2021, klokken 17:08

« forrige - neste »

ABVX_TMY

Hei, jeg fikk logget inn på Spotify med Tesla-kontoen, men jeg får ikke opp det alternativet på Netflix og Youtube.
Jeg regner jo med at jeg også her skal logge inn med Tesla-kontoen, ettersom Premium Connectivity for ett år er inkludert?
Er det noen her som har fått dette til og kan dele? Har ikke funnet noe nyttig informasjon, så jeg spør her.
På forhånd takk :)

Chris Neumann Ruud

Abonnement på Netflix ol er ikke med i premium, bare tilgang til nettet . Du må logge inn med din egen konto og eget abonnement.
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

ABVX_TMY

Hei, betyr det at kun Spotify er inkludert?
Ikke noe utover det?

Chris Neumann Ruud

Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

ABVX_TMY


Handyman

.. samt satellitbilder og nettleser med fri data. Dataforbruket(mobildata) til Nettflix er altså inkludert, men ikke Netflixabb.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

geear

Sitat fra: ABVX_TMY på søndag 19. september 2021, klokken 17:29
Ok :( Litt skuffende. Takk for svar!
Det er tilkoblingen du betaler for, "premium connectivity", som om du betaler for internett hjemme.. eller ubegrensa streaming på mobilen.

https://www.tesla.com/no_NO/support/connectivity

Bare spotify-abonnementet koster omtrent det samme som premium connectivity, så syns det er god valuta for pengene. Hos VW var det omtrent samme sum kun for å få bruke app (Vet ikke om det fortsatt er slik).

Handyman

Når den inkluderte perioden er slutt, så dropper jeg abonnement i hverdagen, men abonnerer kun den måneden vi skal på ferie/langtur. Jeg trenger ikke premium i hverdagen, men synes det er kjekt på ferieturer.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Rosstopher

Satellittkart er kjekt. Trafikk er nyttig. Nettradio og Spotify bruker jeg hver dag. Hadde det bare vært Spotify jeg brukte så hadde det sikkert vært billigere å oppgradere abonnementet mitt hos Spotify til å kunne lytte på flere enheter, men alt det ovenfor er absolutt verdt 129 kroner i måneden syns jeg.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Erlends

Sitat fra: ABVX_TMY på søndag 19. september 2021, klokken 17:22
Hei, betyr det at kun Spotify er inkludert?
Ikke noe utover det?

Har forstått det slik at Spotify ikke er inkludert. Har jeg misforstått?

Rosstopher

Sitat fra: Erlends på søndag 19. september 2021, klokken 22:02
Sitat fra: ABVX_TMY på søndag 19. september 2021, klokken 17:22
Hei, betyr det at kun Spotify er inkludert?
Ikke noe utover det?

Har forstått det slik at Spotify ikke er inkludert. Har jeg misforstått?

Spotify er inkludert i Premium Connectivity.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA