Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hundebur og annet hundetilbehør

Startet av lars667, søndag 19. september 2021, klokken 10:18

« forrige - neste »

Redgarden

----------------------------------------------
Har: Tesla Model Y LR - 2022-modell
Hadde: Tesla Model X75 - 2017-modell (MCU2, AP3, CCS)
Hadde: Tesla Model 3 LR - 2019-modell

MapleLeaf

Noen som har forsøkt Variocage Dobbeltbur S i en Y? Tenker til bruk for 1 medium hund.

geear

Sitat fra: Redgarden på søndag 20. mars 2022, klokken 08:43
Er godt i gang med hjemmesnekret løsning nå, tilpasset et gammelt bur/skillevegg fra Model S og skåret til finerplater som gulv med tilgang til alle rommene. Men hvor finner man sånn «høyttalerfilt» til å trekke platene med? Finner det ikke på Biltema, thansen osv, men mulig det egentlig heter noe helt annet?
Gammelt innlegg, men Biltema har dette de og:

https://www.biltema.no/bil---mc/bilstereo/bilstereo-tilbehor/hoyttalerteppe-2000-x-1420-mm-2000016630

Thomas1969

Hei. Ny Tesla modell Y eier fra neste uke. Lest denne tråden og mange bra innspil.

Fant denne på Biltema som var rimelig (999) - tror dere denne vil passe?
https://www.biltema.no/fritid/kjaeledyr/hundeutstyr/hundebur/hundebur-aluminium-2000045246

Mvh Thomas

Rosstopher

Var ute og målte i min nå, og det der skal gå fint.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

gjobjo

Har denne til vår Beagle:
Felleskjøpet

Fungerer veldig bra, bare litt plunder å sette det sammen, kjøp helst ferdig er min erfaring, ble noen gloser før det ble ferdigstilt, festes med to/fire stropper som følger med, sitter som støpt
Hvis en går til 4pets sin hjemmeside så er det en konfigurator der, virker veldig solid.
Tesla Model Y  LR 2023
Hyundai Ioniq 2020

hawK

I påvente av levering har jeg kjøpt 4pets eco 3 small til vår Labrador tispe. Har prøvd buret i en Y og det går fint.

Gliset

Jeg har VarioCage Single Large+ i min MYP.
Passer fint, men vær forsiktig med hvor langt du justerer buret så det ikke går inntil bakruta.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA