Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kjøpe nå eller vente?

Startet av stefn92, fredag 01. oktober 2021, klokken 13:47

« forrige - neste »

Klykken

Solgte nettopp vår model S85D og vedkommende som kjøpte den hadde absolutt NIKS NADA peiling på Tesla og hvordan ting fungerte. Ikke visste han om appen, autopilot og at det meste var styrt via skjerm.

Brukte omtrent en hel dag med opplæring.

Poenget er at folk flest ikke kjenner til detaljene rundt Tesla.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Klykken på fredag 08. oktober 2021, klokken 14:27
Solgte nettopp vår model S85D og vedkommende som kjøpte den hadde absolutt NIKS NADA peiling på Tesla og hvordan ting fungerte. Ikke visste han om appen, autopilot og at det meste var styrt via skjerm.

Brukte omtrent en hel dag med opplæring.

Poenget er at folk flest ikke kjenner til detaljene rundt Tesla.

Enig i det. Husker da jeg solgte Model S nærmest usett til en. Vedkommende visste ikke at den ikke hadde DAB-radio...så det fortalte jeg da den ble hentet fordi det ante meg at kunnskapsnivået var lavt. Visste stort sett ingenting om noen ting, men kjørte avgårde...en trenger bare 1 person som ser etter den billigste bilen for å få solgt...da gjør det ikke noe at 80% har doktorgrad i batteriteknologi...
Tesla Model Y                         2021-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA