Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Diverse spørsmål

Startet av Fleur, lørdag 18. september 2021, klokken 15:59

« forrige - neste »

Klykken

Jeg kjøpte fra begood.no. Sort blanke var de eneste de hadde da. Kjipt men vises egentlig ikke særlig godt...
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Autowinder

Jeg var innom og hentet blanke som eneste valg. Bare å matte med et fint slipepapir 😉
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Macmons

Hei,
Noen andre som skulle ønske at rattvarme var mulig å velge effekt på?
Det hadde vert flott med samme valg som setene.
Syns at det enten er «glohett» eller «iskaldt»

Hvor kan en legge inn slike forslag?
2021 Tesla Model Y

2017 BMW i3

Klykken

Twitre til Elon Musk f.eks.
Men synes ikke rattet blir glohett, jeg. Kanskje når det først slås på, men normaliseres ganske kjapt.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Macmons

Sitat fra: Klykken på mandag 17. januar 2022, klokken 14:05
Twitre til Elon Musk f.eks. 8)
Men synes ikke rattet blir glohett, jeg. Kanskje når det først slås på, men normaliseres ganske kjapt.

Hehe, sendte en Tweet igår, men en får vel aldri svar likevel  :)
Det er vel bare hendene som blir vandt til varmen og ikke varmen som minsker kanskje?

Takk likevel, det blir vel bedre til sommeren 
2021 Tesla Model Y

2017 BMW i3

Klykken

Mulig det er jeg som er godt vant. Merker i alle fall fort når det er avslått. :)

Har tweetet Musk om ting tidligere jeg også, men ikke fått noen respons. Fyren får sikkert en del tweets om dagen, så kan ikke svare opp alt heller..
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Autowinder

Det handler om timing, når du ham akkurat når han er på twitter med en god idé, ikke for lang og godt skrevet er det sikkert mulig å nå frem 🙂😅
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

orl7368

Sitat fra: Macmons på mandag 17. januar 2022, klokken 13:37
Hei,
Noen andre som skulle ønske at rattvarme var mulig å velge effekt på?
Det hadde vert flott med samme valg som setene.
Syns at det enten er «glohett» eller «iskaldt»

Hvor kan en legge inn slike forslag?
Logg inn på Tesla-brukeren i en nettleser også videre til kundeservice.
Jeg har lagt inn flere forslag der.

De fleste har jeg fått tilbakemeldinger på. Noen av svarene virker som de er skrevet av folk, eller kanskje bare AI'n lurer meg.

Klykken

Noen som vet hvilke klips som benyttes til originale skvettlapper frem, og hvor jeg kan kjøpe? Trenger ikke være original. Ene ble revet av i går og vil gjerne feste den igjen.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

tjommi

#114
Sitat fra: Klykken på tirsdag 18. januar 2022, klokken 17:41
Noen som vet hvilke klips som benyttes til originale skvettlapper frem, og hvor jeg kan kjøpe? Trenger ikke være original. Ene ble revet av i går og vil gjerne feste den igjen.
Tesla Trondheim har de ikke på lager i alle fall, de kunne heller ikke si noe om når disse er forventet inn. Jeg la inn en bestilling på 10 klips til når de kommer på lager. Ser ut til å løsne litt lett, spesielt ved rygging i litt snø, så greit å ha noen liggende. Aner ikke hvor man får kjøpt uoriginale dessverre.
2021 Model Y LR - levering 06.12.2021
2013 Model S85 - solgt

Klykken

Samme som hos meg, rygga inn på ubrøytet gårdsplass og den ene falt av 😅
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Klykken

Fikk bestilt meg 10 stk for 100kr hos Tesla. Var bare å stikke innom ved første anledning. 👍
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

tjommi

Flaks! De hadd ikke på lager i Trondheim, men prisen virker å være den samme.
2021 Model Y LR - levering 06.12.2021
2013 Model S85 - solgt

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

BWV10

Siden denne tråden handler om diverse spørsmål:

Jeg har fått vite at teslaen min skal komme i februar/mars, men jeg har ikke fått en konkret leveringsdato, mens andre her allerede vet de skal få bilen f.eks. 27. Februar. Finnes det en tommelfinger regel hvor tidlig før levering man kan velge leveringsdato?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA