Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kupématter

Startet av Tast, fredag 17. september 2021, klokken 21:44

« forrige - neste »

Kniffen

#15
Ser en liten forskjell, men ikke stor. Er det bilde du har tatt selv eller illustrasjonsbilde? Bildene jeg har lagt ut er fra faktisk kjøpte.
 

tornaldo

Hvis du søler noe utenfor der jeg har oppmerket med rød ring, så vil det renne ut på gulvet/teppet på din versjon, siden forhøyningen er godt innenfor ytterkanten av matta. Designet gir jo ingen mening.

Med det "nye" designet er forhøyningen helt i ytterkant av hele matta, og alt vil dermed forbli på matta. I tillegg vil oppsamlingsområdet også bli større. Det er forskjellen.

Hvis gulvet i baksetet ikke er utsatt for de helt store prøvelsene, vil jo begge versjoner uansett fungere.

Du kan ikke vise dette vedlegget.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

OlaM

Takk for tipset om Ali Express. Jeg gikk og ventet på at BeGood skulle ha Black Friday-tilbud, fulgte med på prisene og så at de satte opp prisen på endel ting for en eller to uker siden. Klassisk! Hadde egentlig ikke tenkt til frunk/trunk matter, men pga first order tilbud fikk jeg matter til kupéen, bagasjerommet, brønnen og frunk, inkludert frakt og mva, til 1683 kr. Samme fra BeGood nå, før evt kuponger, er 4735.

Ser ut fra diskusjonen at jeg kanskje skulle kikket litt nøyere på hvilken variant av matter det faktisk var, men jeg blir sikkert fornøyd. Klarte i det minste å bestille til riktig modell.

https://www.aliexpress.com/item/1005002605610857.html?spm=a2g0s.12269583.0.0.2b9669b4kvMN5F
'21 3LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA