Hvor stor disk kan man koble til USB for å spille MP3?

Startet av Mastiff, tor 16. sep 2021, kl. 16:01

« forrige - neste »

Mastiff

Jeg har en 2 gig disk i båten med biblioteket mitt, det samme som jeg har på serveren i huset og på hytta. Jeg bruker ikke noen form for strømming, men kjører med egne filer, som jeg har gjort i 20 år. Komme inn i 2020-tallet? Ikke f...!  ;D Jeg har snust litt rundt på nettet, men finner bare spørsmål om å spille video fra USB-minnepinne og sånt. Vil en SSD-disk med to hovedkataloger (usorter/uferdig og Album), drøyt 20 underkataloger i hver av dem og så varierende antall underkataloger under der igjen, opptil 1200, og endelig til sammen rundt 180 000 filer i alt fra 64 kbps (nyere lydbøker fås ikke kjøpt med høyere oppløsning) til LAME Extreme VBR og 320 kbps fast filer funke i MBUX, med Burmeister-anlegg?
Mercedes EQC Edition 1886 2020-modell

Mastiff

Counterpointer

Mastiff

Counterpointer

Jeg bruker Ssd disk med musikk og Sentry /dash cam. De er på hver sine partisjoner. Som du skjønner er dette ikke Burmester.
Jeg synes det er vanskelig å manøvrere i katalogsystem når en kjører. Siden Spotify er lett tilgjengelig blir det oftest det

Skjønner godt at du vil ha filer av høy kvalitet

Mastiff

Jeg bør vel kanskje se på navigeringsløsningen i kataloger før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør, ja. Men jeg har all musikken i kataloger etter sjanger og så underkataloger etter bokstaver. Sjangere med mye (som hardrock og heavy metal) har jeg én katalog per bokstav for artisten (fornavn på artister, bandnavn på band), mens for de der jeg har mindre utvalg, har jeg flere bokstaver.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA