Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Leveringsdato for 2022-modellen

Startet av Telefonkatalogen, fredag 30. juli 2021, klokken 20:45

« forrige - neste »

Joey Pedersen

Sitat fra: bårdk på lørdag 04. september 2021, klokken 17:00
Ga opp ventingen og kjøpte en long range dual brukt via forhandler med 9.000 km på baken. Ca. 35.000 under nypris og 25.000 bedre innbytte på Renaulten enn jeg fikk hos Polestar (ja da, vet det lønner seg å selge selv). Veldig fornøyd så langt.

Noen som vet om service-avtalen og connect-abonnementet følger bilen?
Bårdk. Beklager men var Polestar vanskelige da du avbestilte Polestaren som du hadde kjøpt..?? Bare lurer for jeg har tenkt og gjøre det samme som du, er dritt lei av og vente og atter vente.
Mvh
Joey Pedersen

Joey Pedersen

kansellerte min bestilling av Polestar her og nå, er sint på løgn og alt for lange ventetider og dette ødelegger mye slik at folk kjøper heller biler andre plasser. Fikk kjøpt meg en helt ny Polestar 2 firehjulsdrift hos en forhandler til en helt rimeligere pris, elektrisk hengerfeste og splitter nye vinterdekk og billigere lading. Bilen får en på dagen og ikke vente i månedvis. Først så skal de produsere bilen men ikke før om 14 dager i tilfelle en skal forandre noe på bilen og dette skulle ha vert valgfritt da mange dager i dass. Når bilen ankommer til terminal i Drammen så blir bilen stående der atter 14 dager før den blir satt i kø og levert til klargjøring til kunde, JA dett tar også lang tid. Forstår veldig godt grunnen til at Polestar tok vekk sporing på bilene sine slik at folk ikke kunne se hvor bilen er og befinner seg. Polestar har mye og lære og det håper jeg for de produserer noen fantastisk gode biler og en drøm og kjøre så en vil ikke trege på å kjøpe men håpet er kortere leveringstider og det håper jeg Polestar fikk med seg... Lykke til videre folkens for dere venter på en fantastisk god bil.
Mvh
Joey Pedersen

bårdk

Sitat fra: Joey Pedersen på mandag 13. september 2021, klokken 06:54
Sitat fra: bårdk på lørdag 04. september 2021, klokken 17:00
Ga opp ventingen og kjøpte en long range dual brukt via forhandler med 9.000 km på baken. Ca. 35.000 under nypris og 25.000 bedre innbytte på Renaulten enn jeg fikk hos Polestar (ja da, vet det lønner seg å selge selv). Veldig fornøyd så langt.

Noen som vet om service-avtalen og connect-abonnementet følger bilen?
Bårdk. Beklager men var Polestar vanskelige da du avbestilte Polestaren som du hadde kjøpt..?? Bare lurer for jeg har tenkt og gjøre det samme som du, er dritt lei av og vente og atter vente.

Nei, det gikk veldig fint på chaten.

eSaab

#18
Det finns några levereringsklara elbilar som man kan få på några månader
www.polestar.com/no/preconfigured-cars


Det finns även några begagnade polestar 2
https://www.polestar.com/no/preowned-cars/search-result/polestar-2

rowu98ab

Plutselig så mange leveringsklare biler? Er kanskje de bilene som er avbestilt i det siste som ligger der.
Polestar 2, 2022
Mercedes W124, E280, 1995

Joey Pedersen

Sitat fra: rowu98ab på torsdag 16. september 2021, klokken 08:23
Plutselig så mange leveringsklare biler? Er kanskje de bilene som er avbestilt i det siste som ligger der.
Ja det stemmer for det var mange som var drittleie av lovnader som Polestar ikke holdt, vente og atter vente. Jeg så den bilen som jeg hadde bestilt stod der.. Polestar har noe å lære og det er å korte ned de lange ventetidene som de har og heller gi folk seriøse svar istedenfor å bare tro.
Mvh
Joey Pedersen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA