Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2021.32.10

Startet av geirci2, tirsdag 14. september 2021, klokken 19:34

« forrige - neste »

Lynet

Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

geear

Da kom den på Y-en her. Er vel ikke noe revolusjonerende der heller..


sjokomelk

Sitat fra: Lynet på torsdag 16. september 2021, klokken 21:08
Dette:
Samme hos meg. Og på MCU har centimeter-betegnelsen forsvunnet fra ryggesensorene. Så det står kun "40" og ikke "40 cm". Men det vises normalt i instrumentpanelet. Vi får håpe og tro softwareteamet har fått med seg bugs allerede og fikser til neste oppdatering.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

geear

Andre enn meg som sliter med at bilen går helt offline etter denne oppdateringen?

I går da jeg kom ut til bilen fra jobb, så fikk jeg ikke slått på klima på vei ut, og da jeg satt meg i bilen hadde den strek over LTE. Reboota den på vei hjem, fikk tilbake Spotify/nett, og Spotify fungerte fint helt til jeg parkere på jobb igjen i dag, men går jeg inn i app så står den fortsatt det første stedet jeg stoppet etter rebooten i går, og "Sist sett en dag siden". Får ikke startet klima og lignende.

Gjelder Model Y, og jeg har iPhone 11 med v4 app.

Counterpointer

i app står det «540 bilserverfeil»

Model 3
2021.24.5

Kom med den siste oppdateringen.

Mobileum

Det samme på TMS også, men har bare hatt det én gang. Varte i 5 minutter.
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.4

ladov

Det ser ut som bilen går fortere ned i dyp søvn med denne oppdateringen. Tar gjerne noen ekstra sekunder å vekke den, opp mot et halvt minutt?
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

Motorwatt

Da kom 2021.32.20.1 inn til min bil.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geirci2

Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.3
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

Counterpointer

Konemor får også denne nå. (60% installert akkurat nå). Den tar veldig lang tid og det sto at bilen skulle kobles til strøm!

Har noen hørt om dette før? Bilen hadde godt over 50% SoC og er en Model 3 LR

Motorwatt

Jeg hadde 55%, og ingen varsel. Bare at det ville ta ca. 50 minutter.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Counterpointer

Den er ferdig nå. Oppdateringen var litt anderledes hvor den startet og stoppet innlasting på slutten. Det har vi ikke sett før på tidligere oppdateringer.

Motorwatt

Jeg følger aldri med på progresjonen, så har ikke noe å sammenlikne med  :)
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Counterpointer

Ikke jeg heller egentlig, men hun liker å følge med og forventer svar med god forklaring på alle spørsmål

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA