Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kjipe chips og ventesukk...

Startet av mrLockertsen, torsdag 09. september 2021, klokken 14:06

« forrige - neste »

Rusalka

#165
kl 04.30 i natt legger Autoprogress til kai i Oslo !
https://www.oslohavn.no/no/anlopliste/
Vi får håpe at den har med seg bilen til flere av oss !!  8)

Bigdrago

Ja se der. Etter stoppet i Sverige er den nå på vei mot Oslo:)
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

esost

Har noen fått denne beskjeden fra norsk forhandler?

Bigdrago

Sitat fra: Orbit på onsdag 06. april 2022, klokken 12:54
Denne seilingen er en "melkerute" som skal innom både Walhamn og Drammen før den kommer til Møllers fellesmottak/klargjøring på Kneppeskjær i Oslo. Så ankomst Oslo 8/4 er nok rimelig trygt, men klargjøringsprosessen kan ta litt tid om de har mye å gjøre.

Neste ankomst med biler til Møller-konsernet er ikke før 25/4.
Du kan ikke vise dette vedlegget.

Ser ut til å stemme det. Den var på langtur til Finland. Nå er den på vei til Sverige før den forhåpentligvis skal til Norge som er den 25.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Rusalka

Vår bil kom til Oslo 8. april (iv80x). Klargjøres nå med bla. understellsbehandling og lakkforsegling. Jeg får den utlevert 29. april (Stavanger)  :).  Så for oss tok det ca 3 uker (men påska var jo i mellom ...)

Bigdrago

Sitat fra: Rusalka på torsdag 21. april 2022, klokken 14:55
Vår bil kom til Oslo 8. april (iv80x). Klargjøres nå med bla. understellsbehandling og lakkforsegling. Jeg får den utlevert 29. april (Stavanger)  :).  Så for oss tok det ca 3 uker (men påska var jo i mellom ...)

Blir samme på min. Dropoff lakkforsegling og mercasol understellsbehandling.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Bigdrago

Båten kom i natt. Kanskje flere av dere får beskjed om at bilen er like rundt hjørnet.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

ELvin2022


Zooom

For en måned siden fikk jeg og sikkert dere andre mail fra Skoda med litt info. I den stod det også at de håpet å komme med mer info i løpet av noen uker. I følge dinside er produksjonen i gang igjen, men ingen info fra Skoda. Noen som har hørt noe? 

Eivind1


VoltWay

Tyst som i graven, men det sto jo bare «håper», så jeg lurer på hva de håper på. At alle forhandlere på eget initiativ tar kontakt eller at bilene på magisk vis skal dukke opp?

Zooom

Ja jeg begynner å lure. Lurer på om de har en framdriftsplan, men at den er så ræva at det er best å ikke dele noe info, evt. så er det bare kaos på fabrikken. Det eneste som er sikkert er at jeg må på apoteket å skaffe meg en ny tube med tålmodighetskrem.

Vurderer en elbil

"Good news. The production of #ENYAQiV & #COUPEiV is now running after several weeks of downtime. Initially, around 1,000 units per week will run off the
production line, and capacity will gradually be increased."

https://twitter.com/StepanRehak/status/1518943131575668736
Fossilbil

camilio

Jeg fikk denne beskjeden av min forhandler på mandag 09.05. Jeg valgte og gjøre denne endringen og fikk en telefon fra selger i går om at bilen min hadde fått produksjons uke. Bestilte IV80X Sportline 02.07.2021, skal sies at jeg ellers har det meste av utstyr du får på denne bilen.

"Hei,

Nå som fabrikken produserer for fullt igjen, tenkte jeg det kunne være fint med en status på hva som forsinker leveringstiden.

Area view som ligger i parkeringspakke pluss er restriktivt på alle våre modeller.

På ENYAQ vil det hjelpe betraktelig og heller velge parkeringspakke pluss clever."

VoltWay

Jeg tar ikke bort area view, men hva er Parkeringspakke Pluss Clever?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA