Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

MyPeugeot app fungerer ikke

Startet av Mr_Jack, tirsdag 07. september 2021, klokken 02:18

« forrige - neste »

Mr_Jack

Jeg får ikke MyPeugeot-appen til å virke :/ Kjøpte bilen brukt i sommer. Har mine tvil om at eier av bilen før meg benyttet seg av appen.

VIN-nummer er lagt inn, bilen kommer opp på skjermen, bilens programvare er oppdatert, men jeg får ikke informasjon om lading og jeg får ikke startet klimaanlegget fra appen. Den ser ikke ut til å ville oppdatere seg, og har hengt seg opp på dagen etter at bilen ble kjøpt. Det rare er at kjøreturene blir lagret, og kilometerstanden oppdateres..

Noen som har tips til hvordan jeg kan få dette til å virke, før jeg drar til forhandler?
Skulle gjerne ha kunnet se batteristatus, og skru på varmen nå som høsten kommer.

Mr_Jack

Det viste seg å være et problem med min bil. Snakket med en hyggelig kar på MyPeugeot kundeservice på tlf. nr. 22003380, og etter litt frem og tilbake og noen screenshots sendt inn til PSA osv. ble det etter noen dager løst ved at PSA sentralt oppdaterte et eller annet på bilen trådløst, slik jeg forsto det.

Nå virker appen :+1: Men den er litt treig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA