Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtig Lader Lillestrøm

Startet av frodes, mandag 30. juli 2012, klokken 21:10

« forrige - neste »

frodes

Har sett at skedsmo parkerings Huriglader har kommet på plass, og den virker selvom skiltingen intill videre er Krysset over, så offisiell åpning er nok ikke langt unna. Kjørte bort og kikket på den i dag, og så om den virket. Hadde egentlig ikke behov for å lade, så jeg ladet et minutt og koblet av.
Borte:Leaf Kjøpt hos Gol Auto Januar 2012
2016 Tesla X
2020 Seat Mii

jkirkebo

Sitat fra: frodes på mandag 30. juli 2012, klokken 21:10
Har sett at skedsmo parkerings Huriglader har kommet på plass, og den virker selvom skiltingen intill videre er Krysset over, så offisiell åpning er nok ikke langt unna. Kjørte bort og kikket på den i dag, og så om den virket. Hadde egentlig ikke behov for å lade, så jeg ladet et minutt og koblet av.

Så du om normalladepunktene også var på plass ? Har hatt behov for de noen ganger...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

frodes

#2
Normalpunktene var på plass, og det lyste grønt i toppen på de. Låste opp en, for å se om det var standardnøkkel, og det var det.  Skilltingen er klar, men er "krysset ut" så det er nok ikke så lenge til det blir åpning.
Borte:Leaf Kjøpt hos Gol Auto Januar 2012
2016 Tesla X
2020 Seat Mii

jkirkebo

Sitat fra: frodes på mandag 30. juli 2012, klokken 22:15
Normalpunktene var på plass, og det lyste grønt i toppen på de. Låste opp en, for å se om det var standardnøkkel, og det var det.  Skilltingen er klar, men er "krysset ut" så det er nok ikke så lenge til det blir åpning.

Glitrende. Da blir det testing av normalladepunkt den 24/8 for min del. Jeg går ut ifra at det er lov (og gratis) å stå på plassen i ca. 9 timer ? (fra 16.00 til 01.00 for min del)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Smarties

Det står at det er 11 timers parkering der, så 9 timer bør ikke være noe problem :)

Var der i dag og hurtigladet, flott at vi fikk dette i Lillestrøm! :)
Nissan Leaf i Lillestrøm-området.
Digger å være elbil-kjører! :)

masae

Kyssene over skiltene er nå fjernet, så da ser det ut til at både hurtigladeren og normalladepunktene er åpnet

BMW i3 94 Ah protonic blue levert 24.08.2016

sven erik

jeg hvar der i går å ladet å alt er åpnet  det er å den hurtiglader som jeg har sett best skiltet å det står skilter på veien at det er hurtiglader

hertugen

Regner med å få min Leaf til uken, jeg jobber i Lillestrøm så denne så dette blir bra.
Lørenskog.
Blå Nissan Leaf.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA