Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bakaksling til Classic

Startet av Svein-O, søndag 05. september 2021, klokken 10:42

« forrige - neste »

Svein-O

Jeg har i 11 år kjørt med en brukt bakaksling fra en p106. Men nå er den så stiv at bilen virker å være uten støtdempere (har nye dempere på). Og - den er veldig rustangrepet.
Har ikke startet runden på huggeriene enda. Kanskje er det noen der ute som har en brukbar aksling liggende, enten fra Think eller Peugeot.
Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

Elmo

#1
Tror du bør satse på disse. Riktignok står det 206 men jeg er ganske sikker på at de har til 106 også
https://www.finn.no/157238896
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Svein-O

Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

Svein-O

Med ny bakaksling (fra tipset i tråden), vacumpumpe og temperatursensor fra Electrolux, er Thinken EU-godkjent og ute og ruller igjen.
Takk til dere som ennå sitter på deler og tips, det gjør det lettere å holde Thinken i live 🙂
Kjørt samme Think siden 2002. 120000km. Nå også med i-MiEV.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA