Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Svært bra finish på MIC-biler

Startet av geear, fredag 27. august 2021, klokken 21:08

« forrige - neste »

Handyman

Sitat fra: Vegard_br på fredag 03. september 2021, klokken 22:10
Har alle fått ppf og skvettlapper? Jeg fikk ingen av delene!
Jeg fikk bare skvettlapper i Kr.sand. Ble lovet PPF når de får det inn.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

thebadger

Varierer om de har inne.
En ting er i hvert fall sikkert, aldri velge utlevering på varemessen i Lillestrøm, de som jobber der er ubrukelige og arrogante.
Var en person som kom med krykker i dag, han hadde fått beskjed om at dekkene ble levert på nærmeste servicecenter. Henter bilen og den er full av dekk, og han har røket muskelfeste. De sa bare "det kan vi ikke gjøre noe med", og dett var dett.
Sto flere personer i lang tid som ikke fikk bilen opp i appen, jeg måtte fortelle dem at de måtte kreve at utleveringsfolka skulle låse opp bilen. De sa bare "logg ut og inn i appen", ene dama hadde stått der i 20 minutter uten å komme seg inn i bilen.
Er så synd at man henter ny bil til over en halv million så skal utlevering være den verste opplevelsen du kommer til å ha med bilen (statistisk sett)

Sandvika

Sitat fra: thebadger på fredag 03. september 2021, klokken 22:27
Varierer om de har inne.
En ting er i hvert fall sikkert, aldri velge utlevering på varemessen i Lillestrøm, de som jobber der er ubrukelige og arrogante.
Var en person som kom med krykker i dag, han hadde fått beskjed om at dekkene ble levert på nærmeste servicecenter. Henter bilen og den er full av dekk, og han har røket muskelfeste. De sa bare "det kan vi ikke gjøre noe med", og dett var dett.
Sto flere personer i lang tid som ikke fikk bilen opp i appen, jeg måtte fortelle dem at de måtte kreve at utleveringsfolka skulle låse opp bilen. De sa bare "logg ut og inn i appen", ene dama hadde stått der i 20 minutter uten å komme seg inn i bilen.
Er så synd at man henter ny bil til over en halv million så skal utlevering være den verste opplevelsen du kommer til å ha med bilen (statistisk sett)
+10
Vil også legge til at det korona argumentet om utlevering utendørs høres søkt ut, hele opplegget er designet for å være "billig". De kidsa i teltet skulle hatt vært støttet av noen med myndighet/mulighet til å faktisk fikse hickups som det var mye av da jeg var der.

trykkertor

Sitat fra: Sandvika på lørdag 04. september 2021, klokken 15:41
+10
Vil også legge til at det korona argumentet om utlevering utendørs høres søkt ut, hele opplegget er designet for å være "billig". De kidsa i teltet skulle hatt vært støttet av noen med myndighet/mulighet til å faktisk fikse hickups som det var mye av da jeg var der.
[/quote]
Helt enig. Korona og berøringsfri er en gimmick.
Var idag his et Tesla Show Room for å se Y. Masse folk. Det deg inn og prøv. Åpne lukke dører, bakluke, panser.
Holde i ratt. Tilpasse seter. Ingen nedvask, ingen avstand. 5 Tesla ansatte som gikk rundt og viste, guidet, snakket.

Utenfor.... berøringsfri henting av kjøpte biler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA