Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Debadging TMY

Startet av DeepFu, fredag 27. august 2021, klokken 17:21

« forrige - neste »

DeepFu

På de amerikanske TMY 'ene viste det seg jo å være hull i panseret under T' en, noe som gjorde debadging litt mer innviklet/ uaktuelt. Jeg ser bilen som TB har fått lånt er debadget. Betyr det at det IKKE er hull i panseret på kinesisk TMY?

Sent fra min AGS2-W09 via Tapatalk

TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Electric cars in Norway

#1
 Vet ikke om det er hull, men da sparkles det. Bilde av US uten hull. Herfra: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/no-logo.205400/

DeepFu

Joda, alt er mulig. Men det er jo plutselig en relativt svær jobb for noe ganske "ubetydelig"
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Electric cars in Norway

Sitat fra: DeepFu på fredag 27. august 2021, klokken 20:30
Joda, alt er mulig. Men det er jo plutselig en relativt svær jobb for noe ganske "ubetydelig"

Ser den :+1:

DeepFu

Ingen som har noe info om dette? Er veldig fristet til å finne frem hårføner og fiskesnøre, men greit å vite om jeg lager meg selv en kjempejobb da...
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

trykkertor

Sitat fra: DeepFu på mandag 13. september 2021, klokken 16:26
Ingen som har noe info om dette? Er veldig fristet til å finne frem hårføner og fiskesnøre, men greit å vite om jeg lager meg selv en kjempejobb da...
Ikke huller.
Marcus Bil fjernet sine. Spol til 14:48.
https://youtu.be/i2QSJz4NEps

geear

Sitat fra: DeepFu på mandag 13. september 2021, klokken 16:26
Ingen som har noe info om dette? Er veldig fristet til å finne frem hårføner og fiskesnøre, men greit å vite om jeg lager meg selv en kjempejobb da...
Det er fare for å lage litt riper. Jeg gjorde det selv på X, med fiskesnøre og citrusrens, rett før innlevering til coating, og fikk et dypt sukk av detaileren. "Neste gang lar du meg fjerne de..".  :laugh:

(Normale folk ville ikke sett det, men som kjent ganske stor variasjon i hva en strøken bil/lakk er)

DeepFu

Da spørs det om ikke merkene ryker. Synes den ser veldig bra ut i hvitt, selv om jeg egentlig ikke ville valgt det, utover at jeg ikke ville bruke ekstra på lakk. Tror det blir enda bedre av å droppe chrom-merkene. 🤔
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Rosstopher

Hos meg blir det svarte merker, både T og Dual Motor, for å matche chrome delete.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

oroar

Sitat fra: Rosstopher på mandag 13. september 2021, klokken 22:14
Hos meg blir det svarte merker, både T og Dual Motor, for å matche chrome delete.

Lakkere de du har eller kjøpe nye?
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

Rosstopher

Sitat fra: oroar på tirsdag 14. september 2021, klokken 07:51
Sitat fra: Rosstopher på mandag 13. september 2021, klokken 22:14
Hos meg blir det svarte merker, både T og Dual Motor, for å matche chrome delete.

Lakkere de du har eller kjøpe nye?

Har bestilt nye fra Aliexpress.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA