Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla originale 19"/Geminifelger med aerokapsler vurderes solgt

Startet av Aldrimer, lørdag 28. august 2021, klokken 21:41

« forrige - neste »

Aldrimer

Min samboer og jeg var ute og kjørte i dag i vår nye Y og vi kjørte forbi en hvit tesla med de svarte inductionfelgene. Vel, de svarte "kapslene" var jo veldig fine da i følge min kjære.

Så derfor vurderer jeg (med hennes velsignelse) å kjøpe nye felger som har samme type design. Jeg vil derfor selge 4x Gemini felger med kapsler. Dekkene og TMPS vil overføres nye hjul, så det er kun felgene som skal selges.

Jeg tenker å selge de for 6000 kroner. Med tanke på at Nokian Hakkan... R3 (som er standard vinterdekk) koster ca 2000 pr dekk, så vil denne løsningen for vinterdekk koste 6000 for hjul, 8000 for dekk, 4000 for TMPS og 1000 i montering? komme totalt 19 000 (og ikke 25 000 som Tesla ønsker for tilsvarende pakke).

Overlevering vil først skje når de felgene jeg har sett på, kommer på lager i oktober.

Noen som er interessert?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA