Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Fortsatt flere uten VIN?

Startet av sjossang, torsdag 26. august 2021, klokken 21:59

« forrige - neste »

sjossang

Har inntrykk av at "alle" har fått VIN og at utleveringen er i god gang.

Selv har jeg ikke fått VIN, men fått svar fra DeliveryNO om at bil er på transport på vei til landet. Vi bestilte 4. juli i år, men endret bestillingen noen dager etterpå (fra sort til hvit interiør). Ellers helt standard hvit bil med 19" hjul.

Er det mange andre som også står uten VIN?
Y LR hvit/hvit

Jeronan

Have you finished all the steps of your order?

Delivery location, trade-in, payment method, insurance, osv.

Then you should get assigned a VIN shortly after.  :+1:
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

sjossang

Bare betaling som mangler, men fikk beskjed om å vente til utlevering nærmer seg.
Y LR hvit/hvit

Handyman

Sitat fra: sjossang på torsdag 26. august 2021, klokken 22:11
Bare betaling som mangler, men fikk beskjed om å vente til utlevering nærmer seg.
Tesla sa at manglende betaling ikke betyr noe, da jeg ringte dem i dag. Når de ringer får du beskjed om å ordne betalingen.
Det var akkurat det som var tilfellet da de ringte meg noen timer senere for å avtale utleveringen.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Jeronan

#4
Sitat fra: sjossang på torsdag 26. august 2021, klokken 22:11
Bare betaling som mangler, men fikk beskjed om å vente til utlevering nærmer seg.

You did check in the source code? searching for LRW?
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

sjossang

Sitat fra: Jeronan på torsdag 26. august 2021, klokken 22:27
You did check in the source code? searching for LRW?

Ja - har sjekket :)

Men er jeg eneste uten VIN nå? Er det andre uten VIN i kildekoden?
Y LR hvit/hvit

Larsj84

Ville ringt Tesla og hørt

Jeg bestillte 20 August, fikk VIN iløpet av 23. August..

lars667

Trodde jeg ikke hadde VIN ennå, men det hadde jammen kommet. LRWYGCEK1MC062xxx

Usikker på hva jeg skal gjøre med denne. Har egentlig bestemt meg for å beholde IONIQ5, men har lyst til å teste den. Da kan jeg fort gå på et lite tap hvis jeg selger igjen, siden jeg har den siste prisen :-\
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

Tesla91

Jeg har heller ikke fått VIN om det er en trøst... Men jeg bestilte for noen uker siden da med estimert levering i september!

sjossang

Sitat fra: Tesla91 på fredag 27. august 2021, klokken 12:10
Jeg har heller ikke fått VIN om det er en trøst... Men jeg bestilte for noen uker siden da med estimert levering i september!

Takk - litt trøst er det ;)

Skal vente en uke ut i september før jeg kontakter DeliveryNO igjen... Solgt gamle Teslaen, så jeg vil gjerne ha bil.
Y LR hvit/hvit

Tesla91

Jeg sitter i samme båt. Solgte S'en tidligere i uken og har stort behov for bil da min bedre halvdel har beslaglagt den andre vi har  :-1: ... Jeg er der at jeg vurdere å handle på finn om det ikke kommer en satt utleveringsdato snart...

haah

Har heller ikke fått VIN. Bestilte i mars 2019. LR, black, FSD
Tesla Model Y Longrange FSD
Tesla Model S85 2013-2021 (solgt)

elhansen

Sitat fra: Tesla91 på fredag 27. august 2021, klokken 12:55
Jeg sitter i samme båt. Solgte S'en tidligere i uken og har stort behov for bil da min bedre halvdel har beslaglagt den andre vi har  :-1: ... Jeg er der at jeg vurdere å handle på finn om det ikke kommer en satt utleveringsdato snart...
Kan jo evt endre din bestilling opp i mot Tesla kundeservice. Ganske sikker på at de har en viss peiling på hvilke biler som står igjen enten i belgia eller som er på vei "uten" eier....Ring de og spør. Synes de har en svært bra service der.

geear

Har dere fullført alle stegene i utleveringsgreia? Utenom betaling selvfølgelig. VIN kom umiddelbart ved fullførelse her, og da jeg fikk den åpnet igjen for endring, så forsvant VIN igjen, og kom tilbake umiddelbart da jeg takket nei til innbytte.

Tesla91

Elhansen: Har du et nummer til meg som fungerer da?...

Geear: Jeg har fylt ut alle stegene ja, null VIN.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA