Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Etterregistrering av reffereal?

Startet av Myrvang, torsdag 26. august 2021, klokken 00:55

« forrige - neste »

Myrvang

Fikk kode av min svoger som har TMX. Kontaktet Tesla og forsøkte å legge inn denne men fikk til svar at det ikke gikk, måtte bestille bilen via linken/koden. Noen som vet om jeg evt må avbestille bilen og bestille på nytt? Tungvint, men har nettopp bestilt så prisen blir den samme. 1.500 km lading er jo ikke all verden, men liker å få alt som er gratis :)
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

snhansen

Du må nok avbestille og legge inn ny bestilling via link. Vet at de tidligere var litt rund i kantene og ordnet dette dersom du tok kontakt etter at du hadde lagt inn bestillingen, men det er noen år siden. Nå er det nye tider og færre muligheter, dessverre.
E-up 2016-18
Leaf 2018-19
Tesla model 3 LR

Electric cars in Norway

Sitat fra: snhansen på torsdag 26. august 2021, klokken 05:30
Du må nok avbestille og legge inn ny bestilling via link. Vet at de tidligere var litt rund i kantene og ordnet dette dersom du tok kontakt etter at du hadde lagt inn bestillingen, men det er noen år siden. Nå er det nye tider og færre muligheter, dessverre.

Ja det samme tror jeg også. Ny bestilling....

Men ring Tesla og kansje de ordner det for deg :+1:

Olatho

Jeg prøvde det - ringte dem dagen etter at jeg hadde lagt inn bestilling (i juli i år), men det var no-go.
Jeg kunne kansellere, men da spiser de depositumet, så det hadde blitt 1000 kr for 1500 km lading.  Uten å ha finregna på SC-prisene bilens forbruk tror jeg ikke det hadde blitt en gullkanta deal, så jeg droppa det.

Electric cars in Norway

Ja, jeg regnet med det. Da er det bordet som fanger... er jeg redd.

Trist.

Kjeks1

Nå husker jeg ikke den lille skriften, men går ikke depositumet under nettkjøp hvor man har angrerett i 14 dager? Er i samme båt. Tenkte ringe Tesla i dag

Myrvang

Jeg betalte 15.000,- da jeg reserverte og 35.000,- i ettertid. Usikker, men er det ikke 1.000,- i gebyr dersom man bestiller bil som ikke er refunderbart, mens de 15.000,- jeg betalte er refunderbart? Bestilte dagen før de lanserte Kinabilene.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA