Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utstyrspakker på brukt 2019 M3 LR 4x4?

Startet av Slush, torsdag 26. august 2021, klokken 19:32

« forrige - neste »

Slush


Hei.

Jeg sliter litt med å finne ut av utstyrspakker på disse bilene. Skal bort å se på en 2019 M3 LR 4x4, men finnes det utstyrsnivåer/utstyrspakker her? Det var veldig lite informasjon i annonsen og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal finne ut av dette. Noen med tips/lenker/råd etc her?

pekle

Egentlig ikke, veldig få valg. Felger og FSD er vel de store tingene. Tidlige modeller hadde Homelink. Fra juni 19 kunne man få hengerfeste. Så er det noen som har performance boost (kjøpt i ettertid)

Generelt har Tesla færre pakker og valg enn f.eks tyske produsenter.

Leifen1980

Så finnes også denne Base Perfomance, som inkluderer hengerfeste. Performance ytelse og ellers lik LR, dvs uten senking og performance bremser.
Det er maks 500kg tilhengervekt og 25kg koblingslast, kontra 910/1000 og 75kg
Tesla MY 2021
Ford Galaxy varebil
ex Tesla M3 base performance 2019
ex Mini Cooper 3d 2015 (skulle gjerne hatt tilsvarende som elbil med laaang rekkevidde)
ex 2xNissan Leaf + div fossilbiler

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA