Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMY til Bodø og Tromsø - hvilken båt?

Startet av hdahlmo1, torsdag 26. august 2021, klokken 18:35

« forrige - neste »

hdahlmo1

Er det noen som vet/kanskje vet hvordan bilene til Bodø og Tromsø fraktes, og eventuelt hvilken båt det kan være snakk om? Har hørt at det er utlevering i Bodø den 2. september og i Tromsø den 3. september. Hvilke båter er tidligere benyttet?


Sent from my iPhone using Tapatalk

DeepFu

#1
Regner med at de går med båt. Meg bekjent har aldri Tesla brukt biltoget som går til Narvik. Fikk akkurat sms om at jeg kunne velge utlevering i Tromsø. 9, 13 eller 14/9. Tviler på at noen biler blir utlevert 10 dager tidligere enn det. (Da blir jeg sur, bestilte i mars -20) Kan ikke være SÅ mange som skal ha bil i Nord-Norge. Ikke fått VIN enda.

Sent fra min AGS2-W09 via Tapatalk
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

hdahlmo1

Rett etter jeg postet spørsmålet fikk jeg vite at det i alle fall har ankommet et billass med TMY til Alkeveien i Tromsø. Jeg har utlevering tidlig neste fredag, så mye mulig at en av disse bilene er min. Hvis de tar det på bil nå, kan det jo også hende at de datoene du nevner vil være for neste billass?


Sent from my iPhone using Tapatalk

DeepFu

Pokker, da ble jeg i alle fall litt sur...

Sent fra min AGS2-W09 via Tapatalk

TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

ModelY2021

Jeg mener jeg spurte i Tromsø og fikk beskjed at de skulle komme med båt rett fra Belgia. Sier du at det er kommet en bilfrakt til Tromsø nå?

Har kun fått muntlig beskjed om midten av september. VIN 060xx bestilt mai 21

patron

Mener å huske at når jeg mottok model 3 i 2019, så kom den med hurtigruten fra trondheim. Kan dog ta feil...

Mondeo

Det står masse Model Y utenfor Tesla i Tromsø.

hdahlmo1


Fant min bil i går. Utlevering på fredag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

DeepFu

99% sikker på at min er der, og så må jeg vente til den 13...

Sent fra min AGS2-W09 via Tapatalk

TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

ModelY2021

Min kommer kanskje med neste levering? Skal være i midten av september

hdahlmo1

Tror det var ca. 40 biler som ble levert denne gangen, men ikke sikkert alt var Y. Det var i alle fall en del 3 som stod innimellom alle Y'ene.


Sent from my iPhone using Tapatalk

hdahlmo1

Fikk hentet ut bilen min i dag, to dager før avtalt levering. Dagens største overraskelse. Utrolig fin bil.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ModelY2021

Sitat fra: hdahlmo1 på onsdag 01. september 2021, klokken 18:45
Fikk hentet ut bilen min i dag, to dager før avtalt levering. Dagens største overraskelse. Utrolig fin bil.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gratulerer Er i Tromsø? Står det mange biler igjen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA