Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ny app - 4.0.0

Startet av Motorwatt, torsdag 26. august 2021, klokken 08:16

« forrige - neste »

Motorwatt

IoS:

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

sjokomelk

Jeg savner info om spenning under lading. Står bare strøm, effekt og symbol for 3-fase. Håper de legger til den igjen etterhvert.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

THE

Kanskje det kommer krav om å bekrefte åpning av bakluke også. Nå åpner bakluka umiddelbart ved trykk i app, men alle andre åpne-funksjoner krever bekreftelse, i alle fall med TMX og android-app.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Counterpointer

Effektivisert Summon hadde vært fint. Det er en funksjon som var bra, som ble dårligere. Skulle gjerne hatt den tilbake i god funksjon.

kodax

Fint å slippe å velge bil for å bruke telefonnøkkel for oss med flere Tesler, og at kommandoer sendes uten at bilen først må kobles til. Og så er den irriterende blinkende loot-boxen borte!
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

geear

Sitat fra: THE på torsdag 26. august 2021, klokken 09:52
Kanskje det kommer krav om å bekrefte åpning av bakluke også. Nå åpner bakluka umiddelbart ved trykk i app, men alle andre åpne-funksjoner krever bekreftelse, i alle fall med TMX og android-app.
Har tenkt at det er fordi bakluka også kan lukkes igjen fra app, det kan ikke de andre åpningene du kan åpne fra appen på Model X, så gjør du det ved en feil, så står det slik til du er ved bilen igjen.

Motorwatt

Nå virker det å sende en adresse til bilen.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Ole Petter

Sitat fra: Counterpointer på torsdag 26. august 2021, klokken 10:26
Effektivisert Summon hadde vært fint. Det er en funksjon som var bra, som ble dårligere. Skulle gjerne hatt den tilbake i god funksjon.

For min del er den fremdeles like treg og ubrukelig på å koble seg til +++

z4rd

#8
Sitat fra: Motorwatt på torsdag 26. august 2021, klokken 18:36
Nå virker det å sende en adresse til bilen.

Det har fungert hele tiden her. iOS. Greit å opplyse om hva slags tlf/OS du har? Eller har det vært noe spes med Model S?
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

geear

Det har vært et formatteringsproblem på tall, så det har ikke fungert med både bil og telefon på norsk. Men med bilen på engelsk så tror jeg det har fungert. Kan det stemme for deg? Gode nyheter at det er fikset - det har tatt TID! Et par år?

z4rd

Ah, ok. Jepp. Jeg har engelske innstillinger i bilen, så det er nok forklaringen.

La merke til at appen viser nå BÅDE temperaturen inne og ute. Det er kult :)
Man kan også kopiere VIN-nr.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Motorwatt

Sitat fra: z4rd på torsdag 26. august 2021, klokken 19:30
Det har fungert hele tiden her. iOS. Greit å opplyse om hva slags tlf/OS du har? Eller har det vært noe spes med Model S?
De 3 første bokstavene i denne tråden er IoS  :D. Er det noen som har fått appen for Android?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

z4rd

#12
Så fint.
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Counterpointer

Sitat fra: Motorwatt på torsdag 26. august 2021, klokken 18:36
Nå virker det å sende en adresse til bilen.
Ikke min Model 3 prøvde det med det samme

Counterpointer

Sitat fra: z4rd på torsdag 26. august 2021, klokken 19:30
Sitat fra: Motorwatt på torsdag 26. august 2021, klokken 18:36
Nå virker det å sende en adresse til bilen.

Det har fungert hele tiden her. iOS. Greit å opplyse om hva slags tlf/OS du har? Eller har det vært noe spes med Model S?
Bruker siste iOS og funker ikke hos meg, hvis språk i bilen skiftes til engelsk funker det men det er ikke god løsning

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA