Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan slette forbruk som er logget på Easee

Startet av ENTO, tirsdag 24. august 2021, klokken 18:17

« forrige - neste »

ENTO

Easeeladeren logger jo forbruket som man kan lese av i appen. Men hvordan kan man slette dette ? (Nullstille)

svingen

Har ikke Easeelad selv,men har en familie hytte og alle har sin egen ladebrikke.
er det enkelt og se ut forbruke per "brikke" eller ser man bare totalt forbruk?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Toalmar

Sitat fra: ENTO på tirsdag 24. august 2021, klokken 18:17
Easeeladeren logger jo forbruket som man kan lese av i appen. Men hvordan kan man slette dette ? (Nullstille)
Har du spurt Easee direkte?
Følg eventuelt link til deres kontaktside: https://easee.com/no/brukerstotte/#support

Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

ENTO

Ja jeg tok kontakt på epost og fikk straks svar at nå var forbruket slettet. Saken var den at jeg «lånte» naboens elbil i mai en gang  for å teste easee ladeboksen. Den logget da 26kwt som jeg ville ha vekk nå når jeg starte opp min egen bil i september.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA