Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Boombox / ekstern høyttaler

Startet av Bergenser123, tirsdag 24. august 2021, klokken 16:39

« forrige - neste »

Bergenser123

Noen som vet om det er ekstern høyttaler på Model y som blir levert nå, og om boombox er en funksjon som er tilgjengelig?

Min Model 3 fra mars 2020 hadde hverken eller.

patron


Ampéreson

#2
Har sett på youtube og lest noen artikler, de amerikanske Model Y blir levert med ekstern høytaler hvor man på skjermen kan velge eller legge til egne lyder dette skal også være for de fra Kina fra og med en dato.

Dette er ikke tilgjenglig på min, mangler det nederste valget på ekstern lyd, har kun til fløyte.

Ref:
https://teslanorth.com/2021/05/21/teslas-boombox-feature-now-available-in-europe/

Hadde vært kult med jetsons flygebil fra høytaleren i lav hastighet.

Noen som har dette valget i sin Model Y

2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

Otkristo

Sitat fra: Bergenser123 på tirsdag 24. august 2021, klokken 16:39
Noen som vet om det er ekstern høyttaler på Model y som blir levert nå, og om boombox er en funksjon som er tilgjengelig?

Min Model 3 fra mars 2020 hadde hverken eller.
Ja, kun tilgjengelig i park

Rosstopher

Driving sounds er visstnok ikke tilgjengelig i Europa.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA