Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Rattvarme SR+ MIC

Startet av teslaforum123, mandag 23. august 2021, klokken 21:17

« forrige - neste »

ViktorS

Sitat fra: Tesla65 på fredag 12. november 2021, klokken 09:31
2022 modeler som nå kommer med dette stander!

er dette bekreftet nå? Flott hvis det er det :)

Vet man noe om nye RWD kommer med premium stereo? Produktsidene sier begge deler :P
Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

tornaldo

Sitat fra: ViktorS på fredag 12. november 2021, klokken 11:44
Sitat fra: Tesla65 på fredag 12. november 2021, klokken 09:31
2022 modeler som nå kommer med dette stander!

er dette bekreftet nå? Flott hvis det er det :)

Vet man noe om nye RWD kommer med premium stereo? Produktsidene sier begge deler :P

I følge chatten hos Tesla, så kommer ikke bakhjulsdrift med oppgradert stereo, men med varme i ratt og baksete som standard. For SR+ skal man kunne oppgradere mot betaling både ratt og baksetevarme.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

ViktorS

Sitat fra: tornaldo på fredag 12. november 2021, klokken 12:42
Sitat fra: ViktorS på fredag 12. november 2021, klokken 11:44
Sitat fra: Tesla65 på fredag 12. november 2021, klokken 09:31
2022 modeler som nå kommer med dette stander!

er dette bekreftet nå? Flott hvis det er det :)

Vet man noe om nye RWD kommer med premium stereo? Produktsidene sier begge deler :P

I følge chatten hos Tesla, så kommer ikke bakhjulsdrift med oppgradert stereo, men med varme i ratt og baksete som standard. For SR+ skal man kunne oppgradere mot betaling både ratt og baksetevarme.

Så flott :) men synd det ikke er litt bedre stereo. Men den som er i standard er kanskje god nok :)
Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

Pitmairen

Jeg ser noen sr+ i inventory nå er listet opp med varme i baksetene. I kildekoden for disse bilene er det også referanser til cold weather pack med beskrivelse "oppvarmet ratt og bakseter", så regner med de har varme i ratt også.

Den ene ser ut til å være produsert 2. september, så den er sikkert fra samme batch som har blitt utlevert nå de siste ukene, der i blant min. Min har ikke varme i ratt eller bakseter.

Litt merkelig at bare noen tilfeldige biler har denne oppgraderingen, spørs om det da kanskje er endringer i hardware.

Ser den ene manufacturing-koden som er forskjellig mellom disse er SWF0 vs SWF1. Vil tro SW sikkert står for steering wheel, og at det da kanskje betyr at det er en hardware-endring i rattet. Hvis det er riktig så blir det sikkert ikke mulig å kjøpe oppgradering med rattvarme til den gamle versjonen.

tornaldo

Alle som er produsert fra i våres skal ha hardware for rattvarme.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Pitmairen

Nå fikk jeg plutselig varme i ratt og bakseter aktivert på min SR+!  :D

Atle3


BE

#22
Sitat fra: Pitmairen på onsdag 17. november 2021, klokken 20:44
Nå fikk jeg plutselig varme i ratt og bakseter aktivert på min SR+!  :D
What? Fortell?
Har du/dere kjøpt varme i baksetet på bilen, eller er det en softwareoppdatering som fikset dette? Jeg ser ikke noe til dette på min bil (Levert Juni i år)

Edit: Jeg har ikke betalt ekstra for varme i baksetet, for det trenger jeg ikke. Men varme i ratt kunne jeg godt tenke meg.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

RBK

Min levert i juni har kun oppdatering for baksete. Skulle gjerne fått til ratt ;)
Modell Y - Hvit - 31 aug. 2021
Modell 3 SR+ - Hvit - 22 juni 2021

Solgt Mai 2021: Modell 3 - Sort - 22 feb. 2019
Solgt april 2020: S100D - Blå - 19 mai 2017
Solgt feb. 2017: Model S85 - Brun - Juni 2014

Stig-Arne

Fikk aktivert ratt varme og varme i bakseter i natt på min november SR+
Valget for å kjøpe varme i baksetet er borte  i appen.
Har ikke kjøpt noe som helst, varme i rattet og baksetevarmen kom som lyn fra klar himmel.

Og varmt ble det i rattet, så er ikke bare en bug.

Pitmairen

Virker som det kun gjelder biler levert etter 01/11, foreløpig i hvert fall.

knut3448

Den 26.april i år sa "Karoline" hos Tesla at SR+ MIC bilene som var på vei ville få rattvarme. Ser ikke veldig lovende ut akkurat nå...

Burger

Veldig fint 'plaster' på såret for oss som ikke fikk bil alt for tidlig og dermed ikke gratis ekstra batteri :-)

Håper det er kommet for å bli, rattvarme elsker jeg og hadde nok kjøpt det for 3500. Nå får jeg jo prøve det også, det kan gjøres. Så om det forsvinner og blir betal versjon så kan jeg ta ett valg basert på mer kunnskap :-)
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

Atle3

Kjekt å ha men jeg hadde ikke betalt for å få det.

neuro

Hentet ut min bil i november og i dag oppdaget jeg at jeg har fått rattvarme og varme i baksetet. Ikke kjøpt noe ekstra via app.  :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA