Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering av biler, forsinkelser?

Startet av Skeptikeren, mandag 16. august 2021, klokken 14:01

« forrige - neste »

Skeptikeren

Hei hå!

Er det noen av dere som har bestilt i mai/juni fått meldinger om forsinkelser av biler? Hva er evt deres status? Bestilte for akkurat 2 måneder siden i dag, med levering i november og jeg har enda ikke hørt en lyd. Begynner vel å brenne litt hvis det skal være mulig å få levert den i november med den frakten og klargjøringen som også skal legges til...

Moas

Bilen jeg bestilte i juni kom forrige uke til Drammen, 10 dager raskere enn opprinnelig plan.
2022 3 RWD/SR+ den siste 3-er m/p-sensorer, blink- og girspake
Laveste nypris tm3: 20: 384, 21: 399, 22: 349, 23: 369, 24: 379

RIP EV: Think, Saxo, eGolf, Soul, Kona, Mazda osv.

Skeptikeren

Men da fikk du åpenbart en kjerre som allerede var på veg til Norge? Disse produserte bilene, de er jeg mer spent på.

kristianbergen

Detaljer som farge spiller inn.
Jeg så så langt til gode å se blå ionique 5 på veien
Leaf 2013

Skeptikeren

Sitat fra: kristianbergen på mandag 16. august 2021, klokken 18:19
Detaljer som farge spiller inn.
Jeg så så langt til gode å se blå ionique 5 på veien

Foreløpig ingen i Norge, og ingen på veg enda så vidt jeg vet. Frustrerende at de nekter å svare på når de forskjellige fargene skal produseres. Det er jo relativt åpenbart at det ikke er parallelt når alle de andre fargene eksisterer i fleng.

trykkertor

Sitat fra: kristianbergen på mandag 16. august 2021, klokken 18:19
Detaljer som farge spiller inn.
Jeg så så langt til gode å se blå ionique 5 på veien
Jeg er ikke helt sikker, men mener at Mobile Åsane har en Lucid Blue stående i utstilling. Og den har stått der i hvertfall siden tidlig juli, kanskje lengre.

Skeptikeren

Kunne ikke finne noen bilder av den på siden dems på Facebook. Har kun sett Lucid Blue i andre land så langt. Kan tyde på at jeg gjorde noe jævla dumt da jeg bestilte den.  :-1: :-1: :-1:

Ambient

Sitat fra: Skeptikeren på tirsdag 17. august 2021, klokken 12:27
Kunne ikke finne noen bilder av den på siden dems på Facebook. Har kun sett Lucid Blue i andre land så langt. Kan tyde på at jeg gjorde noe jævla dumt da jeg bestilte den.  :-1: :-1: :-1:

Tviler jeg på at du har gjort.

Hittil i Norge så er det for det meste levert P45 og den kunne du ikke få i blå.
Hadde hatt ett vanskelig valg mellom min grønne og den blå hvis jeg skulle ha valgt nå.

Tror nok ikke det blir mange blå i Norge uansett da det er hvit/svart/grå vi kjøper her i landet men jeg synes den ser veldig lekker ut.

GOS

Sitat fra: Skeptikeren på tirsdag 17. august 2021, klokken 12:27
Kunne ikke finne noen bilder av den på siden dems på Facebook. Har kun sett Lucid Blue i andre land så langt. Kan tyde på at jeg gjorde noe jævla dumt da jeg bestilte den.  :-1: :-1: :-1:

Troe du gjorde ett like bra valg som meg da du valgte den. Tror det blir veldig bra jeg😊
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Skeptikeren

Tviler ikke på fargen, men leveringstidspunktet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA