Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

OVMS - Erfaringer, og er det noe sted å oppdrive i Norge?

Startet av ronnie0907, søndag 15. august 2021, klokken 12:23

« forrige - neste »

ronnie0907

Hei!

Jeg kjøpte meg en amerikansk leaf sl 2016 mod for ikke lenge siden, og TCU'en er jo da helt ubrukelig. Jeg leker med tanken på å sette opp ovms, og ville høre litt om erfaringer fra folk før jeg evt kjøper. Funker det bra her i Norge, funker forhånds-varming osv. :)

Jeg kan også fint kjøpe fra utlandet selvsagt, men ville først sjekke om det var noe sted her i Norge som importerer / selger disse. Prisen ligger på vippen til å bikke over 3000 kr, og da påløper tolbehandling osv som jeg gjerne vil slippe.. :)

På forhånd takk for svar!

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

ronnie0907

Har allerede fått leaf spy (pro), det som høres digg ut med ovms er jo muligheten for å starte A/C etc med appen, gps lokasjon for å finne den på parkeringen etc. Og swag-faktor, obviously. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA