Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tilhengerfeste gammel Leaf

Startet av khun, mandag 25. oktober 2021, klokken 14:19

« forrige - neste »

khun

Hei!

Tenker å kjøpe en Brink 545200 hengerfeste til min brukte Leaf Tekna fra 2012. Men stusser på at noen nettbutikker (f.eks. autodoc.co.no) lister den til 630kr (men har den ikke tilgjengelig), mens bilxtra.no kan ta imot bestilling, men der koster den nesten 6.500kr! Er det forskjellige varianter, med og uten lys eller noe?

Spørsmålet går altså først og fremst på om det er slik at det er en masse useriøse nettbutikker ute og går (f.eks. autodoc.co.no) eller om det er noe annet jeg ikke oppfatter rett her? Det er derfor jeg har skrevet i dette forumet og ikke Leaf-forumet.

P.S.: Om noen har erfaring med å montere dette selv eller har andre tips til hvordan få med 1 sykkel på en Leaf, tar jeg gjerne imot tips! NB: taket er utelukket, for tungt å løfte opp sykkelen så høyt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA