Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lang og stor ripe + Bulk under dør!

Startet av jasken, torsdag 12. august 2021, klokken 16:18

« forrige - neste »

jasken

Hei!

Da har jeg klart å få min første og skikkelig solide skade på bilen.

Se vedlagt bilde, https://ibb.co/mqYNpW7

Jeg vet ikke helt hva dette heder, kant skjørt? men uansett, denne har nok vært på bilen i ett par uken, men jeg så den først idag.

Hva anbefaler folk at en gjør her, det er ganske tjukke riper så jeg tipper dette må tas før vinteren kommer og ruster gjennom.

Jeg har vært hos MSP Micropaint og de estimerte rundt 12-15 tusen for å fikse dette ved å bare se på det.

Har ikke sjekket andre steder, burde man ta dette på forsikring?

Har folk tips til Bilopprettere i Oslo?

vh
Jasken

EDS89

Sitat fra: jasken på torsdag 12. august 2021, klokken 16:18
Hei!

Da har jeg klart å få min første og skikkelig solide skade på bilen.

Se vedlagt bilde, https://ibb.co/mqYNpW7

Jeg vet ikke helt hva dette heder, kant skjørt? men uansett, denne har nok vært på bilen i ett par uken, men jeg så den først idag.

Hva anbefaler folk at en gjør her, det er ganske tjukke riper så jeg tipper dette må tas før vinteren kommer og ruster gjennom.

Jeg har vært hos MSP Micropaint og de estimerte rundt 12-15 tusen for å fikse dette ved å bare se på det.

Har ikke sjekket andre steder, burde man ta dette på forsikring?

Har folk tips til Bilopprettere i Oslo?

vh
Jasken

Skade langs kanalen på bilen ja. Omfattende jobb akkurat der ja. Maks uflaks :( Jeg hadde investert pengene mine til gode fagfolk. Mulig ta bilder og legg det på mitt anbud på Finn.no? Så kan du få flere tilbud på en slik jobb?

Roman

Ai, meget kjipt. Men prisestimatet fra Micropaint virker ikke til å være alt for galt med tanke på at dem må rette ut panelet og lakere og blende området.

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

EDS89


hemi

12-15 virker billig for å få gjort det skikkelig, må jo dra ut her eller skifte del, ikke bare sparkle & lakke.

jasken

Sitat fra: Roman på torsdag 12. august 2021, klokken 16:59
Ai, meget kjipt. Men prisestimatet fra Micropaint virker ikke til å være alt for galt med tanke på at dem må rette ut panelet og lakere og blende området.

Jeg ville egentlig bare her sjekke om dette var noe som var rimelig eller helt på jordet mtp pris :D

MPS har utført arbeid for meg før og de er flinken, men jeg syns det virket høyt uten å vite noe om hvor mye arbeid som ligger i dette.

Er det noen vits å sjekke priser andre steder tenker du?

jasken

Sitat fra: hemi på torsdag 12. august 2021, klokken 18:20
12-15 virker billig for å få gjort det skikkelig, må jo dra ut her eller skifte del, ikke bare sparkle & lakke.

Jeg var ikke klar over hvor mye jobb det er for å fikse noe slikt.

Du tenker at 12-15 er billig og dermed ikke vits å lete etter billigere alternativer?

hemi

er jo bare så enkelt som at du får overslag fra fler andre også.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA