Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Frontlys

Startet av ErikJohansen, tirsdag 10. august 2021, klokken 13:16

« forrige - neste »

ErikJohansen

Jeg har sett mange kjøre med kun en lysstripe øverst på lysene på dagtid. På min er lysene alltid en sirkel rundt hele lyset. Hvordan endrer jeg fra den ene til den andre? Jeg har gjort mange forsøk på å søke, sjekke brukermanualen, men ikke funnet noe svar.

Jeg har lys slik som hvite bilen, men ønsker å bytte til lys slik som det lyser på den blå bilen.

Sverre_E

Kan det være slik at du har LED matrix, og den blå bilen ikke har det?
(Blå Leaf. April 2012 - Nov 2021)
Quartz grå Enyaq iV80 juni 2021

amrois

Max og andre mer utstyrte modeller har IQ lights, slik som din. De mindre utstyrte modellen har lys som den lyse bilen. Det finnes ingen innstillinger for å velge utseende på kjørelysene.
ID4 Pro Perf Tech

ErikJohansen

Sitat fra: Sverre_E på tirsdag 10. august 2021, klokken 13:29
Kan det være slik at du har LED matrix, og den blå bilen ikke har det?

Bildene er kun for å illustrere. Jeg har 1st Max og lysene på min bil er alltid slik som på den hvite bilen.

ErikJohansen

Sitat fra: amrois på tirsdag 10. august 2021, klokken 13:33
Max og andre mer utstyrte modeller har IQ lights, slik som din. De mindre utstyrte modellen har lys som den lyse bilen. Det finnes ingen innstillinger for å velge utseende på kjørelysene.

Jeg har en 1st Max og dermed IQ lights. Så da kan jeg ikke endre til kun lysstripe øverst altså?

SveinJ

Sitat fra: ErikJohansen på tirsdag 10. august 2021, klokken 13:39
Sitat fra: amrois på tirsdag 10. august 2021, klokken 13:33
Max og andre mer utstyrte modeller har IQ lights, slik som din. De mindre utstyrte modellen har lys som den lyse bilen. Det finnes ingen innstillinger for å velge utseende på kjørelysene.

Jeg har en 1st Max og dermed IQ lights. Så da kan jeg ikke endre til kun lysstripe øverst altså?

Nei, det kan du ikke.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

ErikJohansen

Sitat fra: SveinJ på tirsdag 10. august 2021, klokken 13:52
Sitat fra: ErikJohansen på tirsdag 10. august 2021, klokken 13:39
Sitat fra: amrois på tirsdag 10. august 2021, klokken 13:33
Max og andre mer utstyrte modeller har IQ lights, slik som din. De mindre utstyrte modellen har lys som den lyse bilen. Det finnes ingen innstillinger for å velge utseende på kjørelysene.

Jeg har en 1st Max og dermed IQ lights. Så da kan jeg ikke endre til kun lysstripe øverst altså?

Nei, det kan du ikke.

Takk!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA