Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvilken VIN har du fått?

Startet av andy99, mandag 09. august 2021, klokken 20:28

« forrige - neste »

hemi

Bestilte når det var mulig for leeeeeeeeenge siden, ikke fått VIN. yay.

Radial

Sitat fra: hemi på mandag 25. oktober 2021, klokken 19:12
Bestilte når det var mulig for leeeeeeeeenge siden, ikke fått VIN. yay.

Men du bestillte vel Performance om jeg ikke husker feil? 😄
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

tovin

Bestilte blå 9 september, ikke hørt en dritt :-1:
Tesla Model 3 2019 modell, 73 000 km
Tesla Model Y 2021 modell hentet 3/12

Teslapåmegogså

Sitat fra: tovin på tirsdag 26. oktober 2021, klokken 16:54
Bestilte blå 9 september, ikke hørt en dritt :-1:

Jeg og, 16/9. I går kom det opp 2021 foran bilnavnet på Dashboard på Tesla.com. Da lå det VIN i kildekoden også :)

oets

#64
Måtte dere betale før dere fikk oppgitt VIN?
Når jeg bestilte mod 3 sist betale jeg en uke før dato for levering, og hadde da fått VIN for lenge siden..

Tahamre

Sitat fra: oets på torsdag 28. oktober 2021, klokken 13:27
Måtte dere overføre egenkapitalen før dere fikk oppgitt VIN?
Når jeg bestilte mod 3 sist betale jeg en uke før dato for levering, og hadde da fått VIN for lenge siden..
Trenger ikke å betale for å få VIN. Jeg tenker å betale noen dager før levering.

espencapable


Autowinder

#67
Reserverte TMY oktober 2020, fikk tilbud sist i august men takket nei i håp om GigaBerlin hadde startet opp i høst. Håpet på nye batterier og lakkfarger. Det tar jo lang tid før det skjer, og for en måned siden sendte jeg epost om å få levert bil i år. Fikk svar de ikke visste når GB kunne levere. Svarte samme dag at jeg var klar for MIC Y. Ingen svar, purret uka etter og deretter 2 ganger til uten svar. Stakk idag innom Skøyen og sjekket opp, ingen eposter mottatt. Ingen biler med 19-toms hjul, kun en i min farge med 20'', som jeg ikke ønsker. De hadde ingen oversikt over hvilke biler som var på vei. Men selgeren sjekket opp og fikk lagt meg over i status for mottak av bil om noen dukket opp. Hadde også krysset av for pris på innbytte TM3 på siden med lån osv, men det var heller ikke registrert, så generelt lite som virker som forventet i systemene. Fikk i allefall ryddet opp ved å møte opp. Det er merkelig at Tesla som fikser så greit opp med alt annet av IT ikke vet noen ting mht logistikk og leveranser på vei. Vi skriver 4. kvartal 2021 og hadde antatt at strekkoder med VIN og samkjøring av databaser burde være en smal sak, men nei. Så om du venter på bil og ikke hører noe, stikk innom SC og sjekk opp (det svares som vanlig ikke på telefon ofte), men vær forberedt på at 19'' med tilhørende lav dekkprofil er det langt færre av...
Dette bare til info.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Kaptein70

det står da fremdeles levering desember ved bestilling av ny bil i dag ... uavhengig av konfigurasjon

Kaptein70

bestillte forøvrig 19/10 ... tror jeg fikk VIN den 21. eller 22.

så heldig i VIN lotteriet


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA