Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Produksjonsfremgang av bestilt bil

Startet av ELvin2022, onsdag 04. august 2021, klokken 21:00

« forrige - neste »

ELvin2022

Ser det er flere som har oversikt over når bilen har gått til produksjon på fabrikk, når den er på vei til transport, på lasteskip osv... hvor har dere den infoen fra? Står ikke noe i mitt bilhold appen? Eller er det selger som oppdaterer underveis?

hELgenen

Ja,selger har tilgang til denne informasjonen. Har selv ikke hørt noe nytt om produksjon. VIP kunde,tidlig reservasjon. Mulig det er Møller Lotto igjen..ser slik ut

ELvin2022

Sitat fra: hELgenen på onsdag 04. august 2021, klokken 21:20
Ja,selger har tilgang til denne informasjonen. Har selv ikke hørt noe nytt om produksjon. VIP kunde,tidlig reservasjon. Mulig det er Møller Lotto igjen..ser slik ut

Jeg vinner aldri i lotto...

Trond.m

Fikk beskjed om at min stod i kode 3 karosseri ennå. Hadde prioritet ca 500 og bestilte første dag. Den var produksjonsbekreftet uke 26, så ting tar tid. Men fabrikken er stengt nå, og det er mulig at status ikke er helt oppdatert.

biggern

Fabrikken kjører 3 skift, er alle på ferie?
Umulig å finne noe info og Møller har null peiling.

ENTO

Ja hørte fra selger at det skal være feriestengt på fabrikken i tre uker nå !

Rexen

Sitat fra: ENTO på torsdag 05. august 2021, klokken 20:12
Ja hørte fra selger at det skal være feriestengt på fabrikken i tre uker nå !
Jeg har av selger fått vite at de ikke har startet produksjon av min bil.
Fabrikken skulle starte på den i uke 28. Det var vel ikke da 3 uker ferie startet?
VW ID4 GTX bestilt
BMW 525 d x-drive 2012
Mazda 3 2012

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA