Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Proace Electric

Startet av pudderjagar, søndag 01. august 2021, klokken 14:10

« forrige - neste »

pudderjagar

Er det nokon som har problem med å legge bilen til i MyT som er appen til Toyota?

Eg får lagt til bilens VIN nummer og ser bilen men eg får ikkje lagt inn navigasjonens serienr og då får eg heller ikkje oppdateringar til bilen.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

erlendmc

Jeg savner app med mulighet for forvarming. Dette skulle komme i 3. kvartal, men har ikke sett noe til funksjonen.
Noen som har hørt noe mer om tema?

Eddy

Begynte å virke hos meg på tirsdag.

Eddy

Jeg har mulighet for å slå på varme, uavhengig om bilen er koblet til lader. Kan også styre lading av/på , men jeg ser ikke "bilen min". Har også mulighet for prosentvisning i app, når det virker.

TW838

Har hatt Proace Electric i ett år nå. Skal snart innom verkstedet for første service og hadde håpet på at Toyota har en løsning for følgende problem:

På dashbordet vises det et symbol for anbefalt hastighet (se vedlagt bilde T1.jpeg). Denne anbefalte hastigheten er veldig ofte feil i området der vi bor og vi ønsker å deaktivere denne permanent. Jeg er kjent med menyvalget 'Visning av anbefalt hastighet' (se bilde T2.jpeg). Når dette settes til OFF forsvinner hastighetssymbolet som ønsket. Problemet vårt er at dette valget ikke lagres (i motsetning til mange andre som vi har prøvd/forandret) og hver gang vi setter oss i bilen er symbolet på igjen.

Jeg har bedt Toyota på forhånd om å sjekke hvordan dette deaktiveres permanent slik at det kan utføres under servicebesøket. Men nå skriver de på mail at dette ikke er mulig:
"Da fikk jeg svar fra Toyota, og det er ikke mulig å permanent slå av skiltgjenkjenning. Full forståelse for at dette er irriterende med feil visning. Men man må altså slå av for hver gang."

Noen som har vært bort i samme problemet?
Trondheim
Tesla Model S - nov 2013

MagnusSss

Hatt proace electric i 2 år nå. Hadde service første år på 1500kr ca. Fikk da beskjed at det var 2 år til neste service. Men nå i sommer fikk jeg beskjed at den må på service igjen. 7200kr skulle de ha.......? Spurte hva det skulle gjør på service.. oppdatere og sjekke bremser. 7200kr
Noen opplevd samme?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA