Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 3.kvartal 2021

Startet av Hideyowife, fredag 30. juli 2021, klokken 11:23

« forrige - neste »

PenguinPoweredTesla

Sitat fra: PenguinPoweredTesla på lørdag 14. august 2021, klokken 19:09
Kjøpte du din In Transit, og når gjorde du kjøpet?

Kjøpte du in Transit, og når?

Kom noen til Drammen i dag.

Nissan Leaf 2017.
Tesla M3 LR 2021.

Axon


PenguinPoweredTesla

#32
Over 200 Tesla står nå på Togvogner ankommet Drammen havn, ser ut til at de er model 3,, mest hvite og sorte. Kan selfølgelig også være noen model Y.  Er det vanlig at de kommer med tog, og kan dette være årsaken til at de ikke er søkbare på VIN ?? 

Det ser ikke ut til at bilene har plast på seg, så mulig ferdig klargjort for levering.

Spennende.
Nissan Leaf 2017.
Tesla M3 LR 2021.

Elgaaen

#33
Jeg bestilte 5.8 TM3 SR+ i transitt. Fikk beskjed om at båten skulle ankomme midten av September.
Den leveringstelefonen til Tesla er jo alltid opptatt og jeg får ikke søkt opp VIN.

Kan det hende at bilen plutselig står på togvogna? Har aldri kjøpt Tesla før så er litt grønn på prosessen.

På webcam er toget allerede tømt, så det går unna!

MuskElBil

De første MIC SR+ utleveringene i denne pulja er nok rett rundt hjørnet nå.
Antar de første får bil før kommende helg.
I skrivende stund har Tesla nyregistrert 26 biler i løpet av kvelden.
2019 TMS 100D Deep Blue Metallic FSD

MBK

Den første puljen sr+ utleveres neste uke.
Fikk utleveringsdato nå og sted (Lillestrøm)
SR+ hvit - bestilt 29.06

roflmao


Axon


Gjerdeth

Hvorfor har jeg ikke hørt et eneste pip fra tesla. Mens alle andre som bestilte rundt min bestillings dato får bilen sin denne uken? :-1: Ingen biler som kommer til Bergen?

MBK

Jeg vet ikke hva du har fått av info tidligere, men er bare og sende par mailer til Delivery-teamet og spør om est.levering.
Jeg fikk svar iløpet av dagen, flaks for min del at bilen også er klar neste uke.

Ellers kan du søke VIN-nummer her:
https://uecc.com/support/vintracklite/
eller
https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo

SR+ hvit - bestilt 29.06

Hideyowife

Sitat fra: MBK på onsdag 18. august 2021, klokken 21:28
Jeg vet ikke hva du har fått av info tidligere, men er bare og sende par mailer til Delivery-teamet og spør om est.levering.
Jeg fikk svar iløpet av dagen, flaks for min del at bilen også er klar neste uke.

Ellers kan du søke VIN-nummer her:
https://uecc.com/support/vintracklite/
eller
https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo

Vår kom med Hoegh Oslo til Zeebrugge 16 august og ser ut som den er der enda. Får ingen treff på ny båt ihvertfall. Tesla har svart at vi får bil om 2 til 3 uker og at utlevering er flyttet til Lillestrøm pga stort antall biler som skal ut. Vi har ikke fått no valg om når enda og Tesla har fortsatt ikke knyttet VIN til min konto. De bekreftet at VIN jeg har funnet er korrekt da. Så langt syns jeg at servicen og besvarelser fra de har vært bra.
Tesla Model 3 SR+ 2021
Tesla Model Y LR 2023

Hall of fame:
Xpeng G9 2023 - Avbestilt
Seat Mii 2020 - Solgt
BMW i3 94ah 2017 - Solgt
Nissan Leaf SL 2015 - Solgt
MB B-Klasse EV 2016 - Solgt
e-Golf 2015 - Solgt
-------------------------------------
All in with EV since 2015

Axon

Sitat fra: Gjerdeth på onsdag 18. august 2021, klokken 20:26
Hvorfor har jeg ikke hørt et eneste pip fra tesla. Mens alle andre som bestilte rundt min bestillings dato får bilen sin denne uken? :-1: Ingen biler som kommer til Bergen?

Er det long range du har bestilt? Så det var lengre leveringstid på de.

Hideyowife

Sitat fra: Axon på torsdag 19. august 2021, klokken 18:47
Sitat fra: Gjerdeth på onsdag 18. august 2021, klokken 20:26
Hvorfor har jeg ikke hørt et eneste pip fra tesla. Mens alle andre som bestilte rundt min bestillings dato får bilen sin denne uken? :-1: Ingen biler som kommer til Bergen?

Er det long range du har bestilt? Så det var lengre leveringstid på de.

SR+ Blir bil nr 1 for familien med I3 33kw som bil nummer 2. Planlegger en Cybertruck eller Ford F-150 Lightning som bil nr 1 så snart det er mulig så klarer oss fint med SR+ inntil det. Eneste jeg mistenker at jeg må gjøre er å demontere deler av bilen å få inn en skikkelig stereo ;)
Tesla Model 3 SR+ 2021
Tesla Model Y LR 2023

Hall of fame:
Xpeng G9 2023 - Avbestilt
Seat Mii 2020 - Solgt
BMW i3 94ah 2017 - Solgt
Nissan Leaf SL 2015 - Solgt
MB B-Klasse EV 2016 - Solgt
e-Golf 2015 - Solgt
-------------------------------------
All in with EV since 2015

Gjerdeth

Helt vanlig svart sr+ uten noe ekstra. Valgte i tillegg å ikke ta med hengerfeste for da mente forhandleren det ville ta ekstra tid før levering. Hadde jeg vist det ble september hadde jeg heller bestilt meg en polestar. Valgte den bort pga lang leveringstid kontra «august» som tesla lovet.

Hideyowife

Da har vi fått SMS og valgt 3 september for utlevering på Lillestrøm
Tesla Model 3 SR+ 2021
Tesla Model Y LR 2023

Hall of fame:
Xpeng G9 2023 - Avbestilt
Seat Mii 2020 - Solgt
BMW i3 94ah 2017 - Solgt
Nissan Leaf SL 2015 - Solgt
MB B-Klasse EV 2016 - Solgt
e-Golf 2015 - Solgt
-------------------------------------
All in with EV since 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA