Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"gamle" Grønn kontakt stasjoner i Sverige

Startet av Panduck, søndag 18. juli 2021, klokken 10:22

« forrige - neste »

Panduck

Får ikke noe svar fra MER. Noen som vet hva som har skjedd med de "ikke-Bee" stasjonene som MER (Grønn Kontakt) hadde i Sverige? Charlottenberg er riktignok i MER Sverige appen (men ikke den norske, selv om den norske har alle de tidligere Bee-laderene). Töcksfors finner jeg ikke på norsk eller svensk app, heller ikke de 4 nye ved Torp kjøpesenter.

Roy Aasen

Skal du ha noe svar fra Mer så er å ringe eneste håp, svarer dårlig på mail. Svarer på telefon, men skjønner lite er min erfaring :) iallefall hav gjelder deres gamle (grønn kontakt) ladere i Sverige På en score fra 1 til 10 lander de hos meg på ca 2.

Laderen i Charlottenberg var gratis inntil fredag, men da ikke synlig i noen av appene fra Mer. Som du skriver så er den nå i svenske Mer-appen med pris og mulighet for ladestart fra app.

(De andre vet jeg ikke noe om, men regner med at de i Tøcksfors dukker opp i den svenske appen etterhvert.)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA