Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tidlig reservasjon av TMY mot rimelig IONIQ5 P45?

Startet av lars667, onsdag 28. juli 2021, klokken 14:33

« forrige - neste »

lars667

Var dessverre ikke framsynt nok til å forhåndsbestille TMY mens prisene var gode. Nå har jeg bestilt en, men synes egentlig prisen er 30-50k for høy, så kommer ikke til å ta den ut selv. IONIQ5 kan også dekke behovet mitt, og der har jeg fått bestilt en Project 45 til veilendende pris med hengerfeste, som klargjøres i løpet av neste uka eller etter det.

Jeg vet at jeg digger Tesla, er ikke 100% sikker når det gjelder Hyundaien ennå. Hvis det er noen som er i motsatt situasjon, at de sitter på en tidlig reservasjon av TMY men kanskje heller vil ha IONIQ5, så tenkte jeg å lufte det her. Kanskje vi kunne kommet til enighet. Mens det er lang ventetid på hengerfeste til TMY, så ser det ut til at det kan monteres i løpet av ganske kort tid hos Hyundai-forhandler (men anbefales å kjøre 2kkm før det brukes).
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA