Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hengerfeste til TMY i Tesla shop - kr 10000

Startet av tornaldo, onsdag 21. juli 2021, klokken 14:24

« forrige - neste »

Handyman

Sitat fra: k1 på mandag 24. januar 2022, klokken 09:55
Hm, jeg stopper ikke noe lasting av siden her jeg altså, men ja - trykket meg videre og ser ikke noen kjøpsknapp jeg heller, men tenkte det var fordi jeg kun har RIN tilgjenglig. Så ja, ikke helt i mål ennå, men dagen er jo ennå ung for dem som venter.
Kanskje siden stopper der av seg selv når man ikke har VIN?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

jorgenbsk

Sitat fra: Bidda på torsdag 20. januar 2022, klokken 19:37
Har fått sms fra Tesla at shop'n åpner for kjøp på mandag som kommer. Har selv time 27. for montering hos SC Hønefoss.

Tipper det sitter noen tusen Yere og trykker refresh gjennom hele dagen for å ikke gå glipp av dette!  ;D

TeslaSY

#122
ser ingenting Tesla butikk  selvom logge inn, bare ''kommer snart''
også booket time hos SC, men ble kansellert om noen minutter med beskjed at hengerfeste er ikke tilgjengelig.
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

geear

Nok et feilaktig rykte, ser det ut som... arbeidsdagen er iallfall over.


Klykken

Baserer du det på bildet du har der? Logg inn så står det "varsle meg når varen blir tilgjengelig" og akkurat samme som det alltid har gjort. "Kommer snart".
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Autowinder

#126
Jeg har forsøkt å kikke under lokket til hengerfestet, og det sitter som limt. Det er endel videoer på nettet fra frustrerte menn mens de sliter med å få det av. Her er video fra US med en som har forsøkt mange løsninger rundt enklere måte å løsne det på, men til slutt endte med å fjerne alle klips unntatt fire for å lette arbeidet og slippe merker på resten av plasten bak. Lurer på hvordan det kommer til å bli i norsk vinterkulde.


https://youtu.be/9R0CLSFuW-Y

EDIT: Uansett ganske nyttig å se hvordan det er festet før en går løs på jobben.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Bidda

Sitat fra: jorgenbsk på mandag 24. januar 2022, klokken 12:05
Sitat fra: Bidda på torsdag 20. januar 2022, klokken 19:37
Har fått sms fra Tesla at shop'n åpner for kjøp på mandag som kommer. Har selv time 27. for montering hos SC Hønefoss.

Tipper det sitter noen tusen Yere og trykker refresh gjennom hele dagen for å ikke gå glipp av dette!  ;D
Har nå fått kostnadsestimatet (app) på hengerfestet som skal monteres i morgen: 8000kr +mva. Har godkjent dette nå.
Har eid 70 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 75 2017 og TMY LR 2021
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT
Polestar 3 og Tesla CT reservert ;-)

Handyman

Sitat fra: Bidda på onsdag 26. januar 2022, klokken 11:39
Sitat fra: jorgenbsk på mandag 24. januar 2022, klokken 12:05
Sitat fra: Bidda på torsdag 20. januar 2022, klokken 19:37
Har fått sms fra Tesla at shop'n åpner for kjøp på mandag som kommer. Har selv time 27. for montering hos SC Hønefoss.

Tipper det sitter noen tusen Yere og trykker refresh gjennom hele dagen for å ikke gå glipp av dette!  ;D
Har nå fått kostnadsestimatet (app) på hengerfestet som skal monteres i morgen: 8000kr +mva. Har godkjent dette nå.
Hvilket SC? jeg hadde også dette i Krsand før jul, men så ble det kansellert dagen etterpå.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

tjommi

2021 Model Y LR - levering 06.12.2021
2013 Model S85 - solgt

lars667

Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

Tharkon

Hengerfeste forsvant plutselig fra webshop'en nå?
Hva skjer...

geear

De trenger det ikke der lenger, nå som alle har booket time i Hønefoss.  :laugh:

jorgenbsk

Sikker fått for mange klager på "Kommer snart".
Kommer sikkert færre nå.

ToWalkOrDrive

Den mest sannsynlige forklaringen er nok at Tesla nå sporer opp hvor alle Teslaene står parkert (gjennom app osv), og i løpet av natten så sender de ut 3000 ansatte som monterer på hengerfeste til alle de som parkerer utendørs om natten. Dette som kompensasjon for at eierne har vært uten hengerfeste i et halvt år mer enn de kunne regne med da det sto "snart" i august. De tar ingenting for verken monteringen eller hengerfestet, og håper kundene vil akseptere deres ektefølte beklagelse.
Tesla Model Y                         2021-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA