Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bruktpriser 1st

Startet av ihaal, tirsdag 11. mai 2021, klokken 08:12

« forrige - neste »

Olemann

#15
Virker som prisforlangende (1.st) har økt den siste tiden.  Tidligere lå noen ute for 449k inkl. v.hjul.
Nå ser jeg at de som ligger ute til 449k ikke har v.hjul, en skriver de kan selges med for knappe 20k.  Ikke så dumt det, så kommer man langt opp i søket.

Tipper bilen er greit salgbar for 449k inkl. original v.hjulpakke.  De som forlanger oppunder 470k  er nok optimister som ikke er så salgslystne. :D

Når Mobile prøver seg med 500k for en 1. ST, bare 10k under Max utgaven levert fra Møller, så er det åpenbart noe feil et sted.

Trond.m

#16
Tror nok bruktprisene vil falle etter sommeren. Noen prøver åpenbart å presse opp prisene, men med mange tusen id.4 på veien tror jeg prisene snart skal ned. Ikke minst vil GTX presse ned prisen på RWD utgaven så snart de får i gang leveransene.

ENTO

#17
Hva kan jeg legge ut en fabrikkny VW ID4 1st MAX for ? Glacier White ! Uten vinterhjul.

Olemann

Sitat fra: ENTO på torsdag 22. juli 2021, klokken 21:15
Hva kan jeg legge ut en fabrikkny VW ID4 1st MAX for ? Glacier White ! Uten vinterhjul.

Tror nok ny, "brukt" MAX må lenger ned ift listepris enn 1.ST må, dette fordi konkurransen fra GTX blir hard, og denne rammer prisklassen 500k tøffere enn prisklassen 400-450k.

Dieselgubben

Sitat fra: Olemann på fredag 23. juli 2021, klokken 00:34
Sitat fra: ENTO på torsdag 22. juli 2021, klokken 21:15
Hva kan jeg legge ut en fabrikkny VW ID4 1st MAX for ? Glacier White ! Uten vinterhjul.

Tror nok ny, "brukt" MAX må lenger ned ift listepris enn 1.ST må, dette fordi konkurransen fra GTX blir hard, og denne rammer prisklassen 500k tøffere enn prisklassen 400-450k.

GTX kommer nok ikke før utpå nyåret i noe betydelig volum. Ser at det stadig omsettes Id4, det de ikke mange bilene til salgs og særs få Max. På Finn ser det veldig bra ut for de som eventuelt skal selge.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA