Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Endre fra 5-seter til 7-seter, og noen som får 7-seter nå?

Startet av Linka, fredag 16. juli 2021, klokken 16:36

« forrige - neste »

Linka

Prøvd å ringe Tesla, men kommer ikke igjennom. Ser ut som bil er rundt hjørnet plutselig, uten at de har åpnet opp for å endre til 7-seter.

Noen som har byttet fra 5 til 7? Påvirker det prisen? (Dvs. utover tillegget for de ekstra setene). Det er vel primært FSD som har steget siden jeg bestilte.

Er det folk med 7-seter i bestilling fra den korte perioden det var mulig som får sin utlevert nå i første runde? Det er egentlig 7-seter vi har ville hatt siden vi la inn bestilling. Bagasjemessig klarer vi oss fint med Model 3.


REN-BIL

Hei,
Jeg har 7 seter bestilt 16. mars 2019. Har fått epost om å oppdatere Tesla-konto (levering, betaling etc), så jeg ble jo ledet til å tro at bilen er rundt hjørnet. Dessverre får ikke jeg heller kontakt med Tesla for å avklare dette.


Finnøy (Arne Johan Larsen)

#2
Sitat fra: Line K på fredag 16. juli 2021, klokken 16:36
Prøvd å ringe Tesla, men kommer ikke igjennom. Ser ut som bil er rundt hjørnet plutselig, uten at de har åpnet opp for å endre til 7-seter.

Noen som har byttet fra 5 til 7? Påvirker det prisen? Det er vel primært FSD som har steget siden jeg bestilte.

Er det folk med 7-seter i bestilling fra den korte perioden det var mulig som får sin utlevert nå i første runde? Det er egentlig 7-seter vi har ville hatt siden vi la inn bestilling. Bagasjemessig klarer vi oss fint med Model 3.

Har 7-seter reservasjon fra 15.03.2019 og fikk epost i dag om å sluttføre profilen, men usikkert om det er reelt da de i alle fall offisielt ikke produserer 7 setere enda i Kina.

Hvilen farge har dere @Line K?

Linka

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på fredag 16. juli 2021, klokken 16:58

Hvilen farge har dere @Line K?

Hvit bil og hvite seter. (Y-bestillingen antar jeg du mener. Den nåværende er blå :-) )

fonberg

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på fredag 16. juli 2021, klokken 16:58
Sitat fra: Line K på fredag 16. juli 2021, klokken 16:36
Prøvd å ringe Tesla, men kommer ikke igjennom. Ser ut som bil er rundt hjørnet plutselig, uten at de har åpnet opp for å endre til 7-seter.

Noen som har byttet fra 5 til 7? Påvirker det prisen? Det er vel primært FSD som har steget siden jeg bestilte.

Er det folk med 7-seter i bestilling fra den korte perioden det var mulig som får sin utlevert nå i første runde? Det er egentlig 7-seter vi har ville hatt siden vi la inn bestilling. Bagasjemessig klarer vi oss fint med Model 3.

Har 7-seter reservasjon fra 15.03.2019 og fikk epost i dag om å sluttføre profilen, men usikkert om det er reelt da de i alle fall offisielt ikke produserer 7 setere enda i Kina.

Hvilen farge har dere @Line K?

Samme her, fått beskjed om å fullføre på reservert 7-seter. Hvit med sort/hvitt interiør.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA